Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk aan jullie in ieder geval.

maar hoeveel mensen verliezen zo vroegtijdig hun paard met een ellendig einde. Terwijl de paarden weer zo verschrikkelijk kunnen opknappen. Willy heeft zomers gehad dat hij buiten de kudde stond helemaal alleen, hij de stoere leider van onze kudde in zijn uppie. Hij liet zich in de paddock ringeloren door mijn toen 3jarige en bleef maar rondjes om hem draaien en voor hem weglopen. Wat was het fijn om te zien dat hij zich op een gegeven moment omdraaide en eens duidelijk dreigde en zei nu ben ik het ZAT! Mijn jonkie was helemaal verbaasd! En hem weer met zijn voorbenen te zien zwaaien en stampen en zijn gil kreten te horen slaken naar nieuwelingen in een bakje naast hem
DAT was allemaal al weer zo lang geleden dat hij dat deed. Terug zijn zijn praatjes en trotse houding, hij durft zelfs onze huidige 3 jarigen aan te pakken, hoofd laag en er achteraan
Mensen die hem alleen op onze huidige stal kenden waren helemaal verbaasd toen hij weer "terug" was.
) en daarna weet ik misschien meer.
.
)........
).
, probeer extra te slapen, neem vitamines. Veel sterkte met bezoek van DA vandaag. Je paard heeft er niets aan als jij eraan onderdoor gaat, dus zorg ook goed voor jezelf.
daar was in september nog echt geen sprake van een paar weken geleden volgens mij zelfs nog niet (hoewel ik nu ook niks aan haar merk).......daarom wil ze misschien ook wel niet meer naar buiten. Mijn arme paardje
. Maar goed ik heb het nog niet, eerst het bloed afwachten en dan beginnen met Permax waarschijnlijk. Ik ga het heel eigenwijs toch rustiger opbouwen en kijken hoe ze met Provarium Breeding en 1 pil gaat....als dat niet gaat kan ik altijd nog rustig verhogen.