Rosita schreef:`Bit, pagina 60, 63 en 63. Ik heb het nog niet gelezen verder maar het besluit met een reactie van LT himself en die type ik even over:
"Een aantal mensen probeert mij zwart te maken. Dat komt volgens mij voort uit een stukje teleurstelling omdat mijn middel niet bij alle paarden werkt. Ik gebruik geen verboden stoffen en ik ben er niet op uit om paarden ziek te maken of om financieel veel beter te worden van de verkoop van het middel tegen staart- en manen eczeem. Een wetenschappelijke publicatie over Eczit is in de maak, daarmee hoop ik veel onduidelijkheid weg te kunnen nemen. Ik geef toe dat we een beetje een verkeerde start hebben gemaakt met het middel maar dat moet de publicatie goed maken. Mensen om mij heen hebben fouten gemaakt, zoals het gebruiken van verkeerde referenties. De folders waarin die referenties zijn genoemd, worden niet meer gebruikt."
Aldus de verklarinf van Leen Taal die ik overtypte uit het blad Bit.
Is het trouwens niet mogelijk om aankondigingen van de publicaties in de paardenkrant en Bit op de voorpagina van Bokt te krijgen als nieuws en dan een verwijzing naar dit topic?
Precies dezelfde reactie van Taal staat in de paardenkrant. Ik heb de bit niet gelezen, is het hetzelfde artikel
?