Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
casanova schreef:als ze haar neus tegen hek en over asvalt schuurt,dan vind ik het echt irritatie van pollen in haar neus.
''anders'' rijden zorgt ervoor dat je pony rechtgesteld wordt,rug ontspant en meer op achterhand gereden worden.
daar heb je ontspannenheid en daarna aanspanning voor nodig en dus veel concentratie,daarom schudden paarden met (rugprobleempaarden) minder maar dat lost het toch niet geheel op vind ik!
het zijn twee verschillende dingen.
heb je wel eens met neusnetje gereden?
beantsje schreef:ellepel:
fijn voor je! Hopen dat het zo blijft!!
Helaas ligt voor mij alles stil....Aileen kreeg zaterdag hoge koorts en is wsch als gevolg daarvan stokkreupel...(of is het andersom?)
DA is 3 x geweest, heeft antibiotica gespoten en pijnstiller, dacht aan infectie.
Nu is de koorts weg, maar ze kan nauwelijks lopen.
Ben behoorlijk wanhopig. Eerst het geklooi met het schudden en nu dit....morgen maar weer bellen. Daar gaat mijn vakantiegeld...
beantsje schreef:ellepel:
fijn voor je! Hopen dat het zo blijft!!
beantsje schreef:Er zat op zich al veel langer een probleem, alleen niet zo erg. Het was me tenminste nooit opgevallen. Dat is pas sinds ze vorig weekend ziek was. Blijkbaar heeft ze zo lopen zwalken van de koorts dat ze een rare move heeft gemaakt. Toen ik donderdag tegen haar kont ging staan, met m'n vingers op de heupkam, zat het rechts gewoon 2 cm hoger als links.
En toen de fysio gisteravond klaar was, heb ik het weer gedaan en was ze recht.
Wauw, het was wel indrukwekkend hoor, wat die man deed en hoe je Aileen zag reageren. Ik werd er gewoon een beetje emotioneel van. Gevoelsmatig denk ik gewoon dat we steeds dichter bij een oplossing komen, al schudde ze vandaag met longeren als een gek.