[VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:07

maria1990 schreef:
Het is toch helemaal niet toegestaan om donaties te vragen op bokt? Je had beter van tevoren kunnen informeren wat het kostenplaatje zou worden? Ik heb zelf ook een zeer flinke dierenarts rekening binnen gekregen die betaal ik van mijn eigen geld zoals het hoort.

Dik gedrukt hoeft niet hoor, kan het zo ook wel lezen. En ik vind je bericht ongepast...

amoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:09

Wij hebben een kleine donatie gedaan, en nu snel opknappen sterke dame!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:10

Zo'n bedrag had ik inderdaad wel verwacht....
In 2008 is mijn jonkie geopereerd een week in de kliniek en vervolgens ingeslapen, ook 5000€ armer.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-19 20:12

Sorry, zal niets meer vragen hoe het moet met eventuele donaties. :oo

Tuurlijk wisten we dat het duur werd en ook zonder donaties betalen wij uiteraard de DA rekening. :list:

Nu weer alle aandacht naar Kyara. :o

Kabouterdans

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:15

Je bericht gedeeld op Facebook met link naar dit topic.
Nu aftellen voor je dat ze naar huis mag.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:17

TS, ze staat er ontzettend goed bij. Ondanks eerdere foto's lijken haar ogen nu echt weer te stralen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:18

maria1990 schreef:
Het is toch helemaal niet toegestaan om donaties te vragen op bokt? Je had beter van tevoren kunnen informeren wat het kostenplaatje zou worden? Ik heb zelf ook een zeer flinke dierenarts rekening binnen gekregen die betaal ik van mijn eigen geld zoals het hoort.

Zover ik weet is het niet toegestaan donaties te vragen maar mag jr wel een crowdfundingplatform in je onderschrift zetten etc

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-19 20:19

Onali schreef:
TS, ze staat er ontzettend goed bij. Ondanks eerdere foto's lijken haar ogen nu echt weer te stralen.

Daar waren de co's ook erg blij mee, not. :')
Ze werd al wat pittiger he. Euhm ja blijkbaar. :P

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:20

_O-
Goed teken, ondanks dat ze zich toch nog rustig moet houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:29

maria1990 schreef:

Voor je gaat roeptoeteren, TS zal heus wel een raming gehad hebben van de mogelijke kosten bij de opname van Kya. Die zullen gebaseerd zijn op het algemene traject en een gewone operatie. Dat een paard hervalt en dat ze dan uiteindelijk aan dit type ingreep moeten beginnen verwacht niemand en die kosten zullen ze toen niet voorspeld hebben.

Mijn merrie indertijd is aangekomen in Gent, opgevoeld, gelijk het OK binnen gegaan, opengemaakt en ze hebben me toen gebeld dat er alleen wat aan te doen was met weinig overlevingskans. Ik heb haar daarop laten inslapen. Dat grapje alleen al heeft me €700 gekost...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:35

Moraalridder..... bij het lezen van dit topic ben ik elke keer bang geweest dat het opeens afgelopen zou zijn met Kyara. Vind het super dat ze deze kans heeft gekregen, zou zelf ook niet opgeven als dit een kans zou hebben.

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:37

Wat staat ze er monter bij, heerlijk!! Duim nog verder dat het volledige herstel goed en vlot verloopt.
Slaap goed vannacht

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:38

Ik heb het topic gevolgd, heb het net als iemand voor mij zei ook een keer ont-volgd toen het goed leek te gaan, maar weer opnieuw gaan volgen. En ik heb zo meegeleefd en zoveel respect voor jou én voor je zelfgefokte merrie. Ik zag "toevallig :D " de link in je onderschrift en heb een kleine donatie gedaan, tikkie werkte goed maar zie hem nergens terug behalve op mijn rekening, dus zal toch goed gegaan zijn. Waarom... Omdat we allemaal dat potje hebben als het goed is, maar als er aan het eind van het potje een kans is op een paardwaardig leven ondanks dat het een heel bijzondere is en jij pakt die, voor haar, dan moet ik iets doen met die traan in mijn oog. Druppel op gloeiende plaat maar veel druppels is een emmer!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:46

Zo heel wat pagina's bijgelezen :) Wat een prachtige oplossing voor jouw paard die vooral aangeeft dat ze wil leven, dat het nog niet klaar is.
Ik snap niet dat het een taboe is? Hoezo dan.
Jullie hebben een heel goed besluit genomen door te kijken naar je paard en zo te weten wat je moest doen _/-\o_
En nu naar je onderschrift ;)

Algato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:52

Als stille meelezer zojuist ook een donatie gedaan. Heel mooi om te lezen hoeveel jij hebt gedaan voor je paardje en ook hoeveel kracht de merrie iedere keer laat zien. Ik hoop dat ze nog minstens 20 jaar meekan en ook dat deze operatie meer bekendheid gaat krijgen. Geniet van elkaar!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:51

Wat mega fijn dat de operatie is geslaagd en dat ze bijna naar huis mag! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk mogen jullie nog 30 jaar van elkaar genieten :+:

Ik heb ook een kleine donatie gedaan!

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:02

Ik ga ook een kleine donatie doen! Wat een respect voor je wat je allemaal voor haar over hebt. Ze mag blij zijn met zo'n baas!
En nu nog vele jaren genieten van elkaar!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:43

Geweldig dit. Wat staat ze er fijn bij.

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:09

Hoop dat je vannacht goed geslapen hebt en geen hoofdpijn hebt. Geef haar straks maar een hele dikke knuffel!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 11:24

jobamara schreef:
Hoop dat je vannacht goed geslapen hebt en geen hoofdpijn hebt. Geef haar straks maar een hele dikke knuffel!

Dank je. Helaas is de uitputtingsslag wat te groot voor mij zelf geweest en ben ik zelf dus weer erg slecht. Dus niet hoofdpijnvrij en helaas ook weer direct misselijk en duizelig bij bewegen.
Maar goed mijn meisje gaat ff voor, zo weer kijken of er nieuws is. :D

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:31

:(:)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:58

Ze heeft echt behoorlijk wat kilootjes ingeleverd. Als ze nu weer mag eten, zal dat ook wel weer goed komen. Sterkte met je eigen gezondheid.

Heb de aktie voor je gedeeld op fb.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:46

Ik heb ook gedoneerd, hopelijk mogen we nog 30 jaar van haar op bokt genieten! <3

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:01

Zou er niet een bedrijf willen bijdragen tegenover bijv eens in de zoveel tijd reclame, info over het paard en de stoma etc etc?? Iets van een fourage bijv??

Heeft Utrecht zelf niet contacten? Dat een bedrijf een deel sponsort tegenover een artikel mogen schrijven, foto's maken??

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:36

Hele gekke vraag maar ze hebben het aangetaste deel van de darm laten zitten toch?

Is er een kans dat dit aangetaste deel op miraculeuze wijze toch nog gaat genezen (omdat ze zo jong en gezond is) en dat het littekenweefsel weer soepeler gaat worden? En zo ja, is er dan nog sprake van de darm weer omleggen en herstellen zoals het was?