Wel gaan we ook voor een soort 'second opinion' bij die ander smid, wat hij denkt of het überhaupt fair is om verder te gaan met hem.
Want ik wil hem niet redden om het redden, het moet wel paardwaardig blijven .
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Inge schreef:We hebben cassis net even uit stal gehaald en laten stappen op zowel gras als het harde, en poeh wat loopt die slecht, hij wil zijn rechtervoorbeen zowat niet belasten, vraag me af of dit normaal is..
Wel gaan we ook voor een soort 'second opinion' bij die ander smid, wat hij denkt of het überhaupt fair is om verder te gaan met hem.
Want ik wil hem niet redden om het redden, het moet wel paardwaardig blijven .
Jannepauli schreef:Tja, en dan kondigt zich een nieuw probleem aan... Cassis.. Een mooi dier en ik kan me voorstellen dat je een poging wilt wagen om hem te redden. Ik vind het zeer verstandig dat je de Van Nassau's hebt ingeschakeld want als er één smid die het paard uiteindelijk op de rit zal kunnen krijgen, dan is het Rob van Nassau.
Ik weet niet wat er aan jullie 'clash' vooraf is gegaan en hoe de interactie tussen jullie en hem geweest is.
Het kan ook zijn dat er in dit topic door anderen dingen geschreven zijn die hem zeer geërgerd hebben - uit eigen ervaring weet ik dat 99% van de 'bokt-hoefkenners' niet weten waar ze het over hebben.
_Mondy_ schreef:Fijn dat je nu waarschijnlijk iemand gevonden hebt ! Is weer een last van je schouders gezien je er nog genoeg op hebt hangen.
Hoe gaat t met fay ?