Wat een waanzinnig verhaal met diepte en hoogte punten maar die Desert is het zo waard! En wat heb je goed naar haar geluisterd!
Geweldig dat mensen (en paarden) zoals jij bestaan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smileydees schreef:een stille en trouwe meeleester, een topic waar ik veel van geleerd heb en waar ik ontzettend van kan genieten. Van alle updates, maar ook van alle reacties. Een topic waar ik, ondanks mijn eigen troubles, af en toe een glimlach van op mijn gezicht krijg.
San ik hoop van harte dat alles zo goed blijft gaan, dat we over een jaar nog over een bijzondere slettie kunnen lezen.
jenever schreef:Ik kwam hem ook tegen via Facebook. Wat een verhaal he ik heb hem ook helemaal gelezen en ik kan alleen maar zeggen petje af meid voor jou en je man dat jullie dit doen voor Desert.
Ik zit ook met spanning te wachten hoe morgen de uitslag zou zijn voor haar en voor jullie. Ik hoop zo dat het een goeie uitslag is en dat ze nog langer bij jullie van haar leven mag genieten.
Kom op he meiden jullie kunnen het succes vanavond met weg brengen en morgen met de uitslag heel veel sterkte.