Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Vandaag was ze echt kalm maar van zodra ze alleen in het paddockje moet begint ze wel terug wat feller te doen. Wanneer zou ik haar eens in de piste loslaten? En hoe zou je ze bij de andere pony's introduceren? Ze kunnen wel snuffelen als ze in de stal staat en in de paddock staat en dat lijkt wel goed te gaan. Is ook al een oudere pony bij dus die loopt normaal niet als een gek mee
Heb ik ook regelmatig gedaan.
Laat het mooie weer maar komen!
Ze krijgt nu enkel spelt en luzerne als krachtvoer maar we gaan haar terug op iets "krachtiger" moeten zetten, ik longeer haar nu om de dag en het gaat echt super, ze begint er ook meer plezier in te krijgen (ze heeft altijd graag gewerkt) maar is een beetje sloom. Ze is nu 2 weken geleden verhuist naar een weide met paddock, piste en stal en haar wonde is nu op enkele dagen tijd helemaal toegegroeid. Ze staat nu 24/7 buiten met onbeperkt hooi, 2 vriendjes en 2 inloopstallen. Ze ziet er in ieder geval heel tevreden uit 
super zeg.
Zal vandaag een foto maken als ze ff in haar blootje rondloopt