StalNollie schreef:ik heb nu de GG om.
ben erg benieuwd hij is erg stevig, tanden zijn geheel zwart van het gebruik nu al.
.
Let je op, want er zijn paarden die hun tanden er echt door kapot hebben (glazuur beschadigd!).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marg schreef:StalNollie schreef:ik heb nu de GG om.
ben erg benieuwd hij is erg stevig, tanden zijn geheel zwart van het gebruik nu al.
.
Let je op, want er zijn paarden die hun tanden er echt door kapot hebben (glazuur beschadigd!).
dianalamboo schreef:Kijk uit hoor. Hier een haf die er niks van begreep en at en dronk niet met als gevolg koliek toen korf afging en ze ging eten. Laat ze morgen rustig beginnen tenzij ze gewend is om meerdere uren niet te eten
Akshay schreef:dianalamboo schreef:Kijk uit hoor. Hier een haf die er niks van begreep en at en dronk niet met als gevolg koliek toen korf afging en ze ging eten. Laat ze morgen rustig beginnen tenzij ze gewend is om meerdere uren niet te eten
Hij drinkt er wel mee. Gewend om meerdere uren niet te eten is hij niet. Maar die 4 uur dat hij er al mee heeft gelopen bleef hij gewoon stug staan wachten tot ik 'm af kwam doen.. Probeert t niet eens...
Morgenvroeg doe ik hem af en krijgt hij eerst wat berm-hapjes en beweging
Is de haf die er niks van begreep wel nog zover gekomen dat die het wel begreep?
linky schreef:Ik denk dat de korf niet te strak tegen de mond moet zitten, er moet wel gras door het gat/de gaten naar binnen kunnen, dan kunnen ze het met hun tanden pakken. Onze Greenguards hangen wel een cm of 5 beneden hun mond, en ze eten er prima mee. de hele dag, al voor het tweede jaar, geen enkel probleem met de tanden.
linky schreef:Ik denk dat de korf niet te strak tegen de mond moet zitten, er moet wel gras door het gat/de gaten naar binnen kunnen, dan kunnen ze het met hun tanden pakken. Onze Greenguards hangen wel een cm of 5 beneden hun mond, en ze eten er prima mee. de hele dag, al voor het tweede jaar, geen enkel probleem met de tanden.