Niet dat ik het niet eens ben met de adviezen, maar de sfeer is nou niet bepaald gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Waarom 2 jaar lang doormodderen met een paard dat eigenlijk alleen maar achteruit lijkt te gaan en hier steeds tegenstrijdige berichten plaatsen? Tuurlijk hoeft ze niet met elk advies wat te doen, maar als je toch van plan bent helemaal niks voor dit dier te doen.. vraag dan ook niet om advies.
), maar dan nog kun je mij niet wijsmaken dat als je 15 bent en zwaar word tegengewerkt door je ouders het voor jou paard zo goed was verlopen... Maar misschien doet TS eerst het 1 en dan het ander en kijkt ze eerst hoe het beter voeren gaat en werkt, om erna bij niet gewenst resultaat met pijnstilling te gaan beginnen, weten wij veel, maar het ons nog doodleuk gaan vertellen zou ik ook niet meer doen. En "steeds verschuilen" is ook overdreven, TS heeft het 1x gemeld, wat haar leeftijd betreft.
minimelona schreef:Dat geloof ik gelijk Nadita, maar dat wil dan nog niet zeggen dat de leek zo afgebrand moet worden. TS is van goede wil en bereid om te leren (anders zet je niet je hoop op een topic als dit, nogal masochistisch lijkt me), maar niet volwassen, ervaren en geen ouders met een pot goud/hulp, dus roeit met de riemen die ze heeft.
En nogmaals; wie zijn wij om te oordelen, wij weten niet wat ze daadwerkelijk probeert/doet voor haar paard. Toon mij de persoon die geheel foutloos door het leven gaat, kan die een oordeel vellen over een ander...
We hebben tenslotte ook allemaal moeten leren autorijden, opvallend hoeveel "ervaren bestuurders" zich altijd weer groen en geel ergeren, als er een lesauto voor hun zit...
.
.