. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Wel fijn zo'n test, staat precies in ook qua voeding e.d. wat niet/wel goed bij hem past
. Nathalie84 schreef:Ik heb vandaag de uitslag gekregn van natuur in balans, lijkt op het eerste oog een erg mooie duidelijke test. Het blijkt bij mijn paard niet te handelen om ZE, maar hij kan moeilijk omgaan met zijn afvalstoffen, ook moet ik wat gaan veranderen aan het voer (andere brokken). Ik ben erg benieuwd of het schuren weg blijft deze zomer, na de behandeling van drainage/probio forte.
dat vond ik al een ietswat lompige opmerking aangezien ik ook bij de mijne twijfel of het echt ZE is en ik dat ook gemaild had

, ik moest gewoon haren opsturen. Ik moest een duidelijk beschrijvingen geven van leefomstandigheden en welk voer ik gaf. Ook bij het voer heeft zij mij geholpen welk voer het beste (binnen hetzelfde merk) bij mij paard zou passen, dus helemaal niet overschakelen op ander voer ofzo
.
, dus zou weinig uitmaken. Ik zit ook niet in de materie hoe dat allemaal werkt met dat onderzoeken van het haar, dus beoordelen of een paard een allergische reactie moet vertonen om het aan te tonen of een paard ZE heeft kan ik niet zeggen
.
Nathalie84 schreef:
, ik kan je evt wel de resultaten mailen, heb je beetje een idee. pb maar je mailadres