Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carl123 schreef:Ik las op facebook tot mijn grote verwondering dat magneten kunnen helpen bij ZE.
Weet iemand mij hier meer over te vertellen en ook welke soort magneet met welke sterkte ik best kan kopen?Zou ik de magneet in deze link uitproberen of zijn er betere magneten?
https://www.horsedeco.nl/a-48495826/hor ... r-paarden/
blijkt dat mijn haf de voedingsstoffen uit de anti itch niet goed genoeg kan opnemen en daardoor dus gewicht verliest. Blij dat we er nu achter zijn waarom hij niet fijn in zijn velletje zit. Wel jammer want de jeuk was zo goed als weg. Hij is gewoon zo mega gevoelig en dit werkt blijkbaar niet voor hem. Duimen dat de jeuk weg blijft ook met ander voer + een supplement om zijn immuunsysteem een boost te geven. 
Daarnaast schuurt hij de onderkant van de manen er ook af. Ik had ook nog een witte pyama deken, maar daarvan zakt de hals steeds naar beneden. Al mijn bruine pyama dekens liggen aan duigen. Ik heb daarom vandaag een pagony eczeemdeken van de staleigenaresse op gedaan. Dat is een 185 en zat eigenlijk wel goed. Wel strakker dan de zebra hierboven.. Ik ben ook wel benieuwd naar de Bucas sweet itch. Heeft iemand die en hoe bevalt die?
Vleddertje1 schreef:Zo te zien precies hetzelfde qua looks/pasvorm als de Master deken? Maar dan duurder?
[/quote]
Zie het morgen wel hoe de zebra zich houd.
Ligt bij die van mij echt beter over de hals. Heb nu 2 rsih, 1 heeft ze op en 1 reserve en nog een shires liggen voor als de beide rambo's het opgeven (allebei al meerdere malen gerepareerd
)
Het fijne vind ik dat ze niet aan de deken vast hoeven. Als die over het hoofd gaat heb je een blind paard met alle gevolgen van dien
een keer meegemaakt helaas en dus nooit weer