Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb het niet gezien.
. Neusnetje doet bij die van mij niks. Wat wel wat deed: acupressuur, equine breathing, cranio sacraal. Luzernevrij voeren misschien maar volgens mij had dat geen doorslaggevende invloed. Neusnetje doet nul; heb eerder het idee dat het haar hoofd extra irriteert. Ze heeft dan ook geen pollenallergie.
dus ik krijg er eentje uit Engeland. opisop_shop schreef:Voor de mensen die rhinoblock gebruiken, hoe lang doe je daarmee? Ik zie tubes van maar 15gram, dat lijkt me toch zo op? En waar het meest voordelig te halen?
Ik heb die Poll Guard net besteld. Had paar dagen niet bijgelezen en dus niet gezien dat je ze in NL ook kunt halendus ik krijg er eentje uit Engeland.

) maar voor wie nog wat zoekt ... 
dieseltje schreef:Ik kan geen loratadine of ceterizine meer bestellen bij Die Grenze.....en nu? Waar halen jullie het nu nog?
Djoena schreef:Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan, want ik zie een hoop mensen die na de eerste dag al de dosis verhogen. In principe is het bij paarden net zoals bij mensen, je moet eerst een cetirizine spiegeltje opbouwen voordat het echt werkt. Je kan het veilig gebruiken/proberen met 1 pilletje per 100 kg. Of zelfs de helft daarvan om de cetirizine spiegel op te bouwen.
Ik gebruik de pillen van de Lidl trouwens. Elke dag preventief. De pillen werken niet of minder als je dagen overslaat.