Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendy1987 schreef:Vraagje. Vandaag lijnzaad gekregen van stalgenoot die het niet meer gebruikt.
Hoeveel kan ik elke dag geven en hoe maak ik dat t makkelijkst aan op stal? Volgens mij wel eens hier voorbij zien komen dat er meerdere zijn die dat geven namelijk..
Rachel_x schreef:Gezien mijn pony haar deken gesloopt heeft, is het tijd voor een nieuwe. Wilde eigenlijk een shires, maar zie dat Divoza die niet meer verkoopt? Jammer, want ze hebben nu net een kortingscode... Komt er soms een nieuw model aan ofzo? Ik stuitte net op deze deken. Wat vinden jullie er van?
https://www.paardenkruiden.nl/eczeemdek ... te-st.html
Of deze, heel luchtig (maar sterk genoeg? En voldoende bescherming?)
https://www.paardenkruiden.nl/eczeemdek ... e-wei.html
henny_w schreef:Inge_Zorro schreef:Die hoofdkap van Pagony is dat die met die losse sliertjes voor de ogen?
Klopt!
shoes schreef:De mijne moest helaas van de week ook zijn deken weer op. Ik lees dat sommige de eczeemhoofdkappen van Pagony gebruiken. Schuiven deze? Blijven ze goed zitten in kuddeverband? De mijne staat 24/7 in kuddeverband en ben bang dat een dergelijke hoofdkap gaat schuiven....
Cilla_Bo schreef:Hier bleef hij prima zitten maar ik ben geen fan van de sliertjes. Hierdoor is het rondom de ogen nog bloot met gevolg dat het daar alsnog kapot gescheurd was. Met een gaasje waar niets meer door kan geen last meer van
henny_w schreef:Cilla_Bo schreef:Hier bleef hij prima zitten maar ik ben geen fan van de sliertjes. Hierdoor is het rondom de ogen nog bloot met gevolg dat het daar alsnog kapot gescheurd was. Met een gaasje waar niets meer door kan geen last meer van
Als het goed is komt morgen de hoofdkap van Pagony binnen. Ik heb al een paar gelezen dat er bij meerdere hoofdkappen, zodra het gaat regenen het zicht zo slecht wordt dat de paarden echt niets meer zien. Ik weet zo de merken niet maar ik heb vorig jaar na een fikse regenbui de kap eraf gehaald en er zelf door gekeken. Daar was inderdaad nauwelijks meer wat door te zien. Sindsdien liet ik de kap af als ik wist dat het 's nachts ging regenen.
Hopelijk blijft de Pagony goed op de plaats en kan die ook bij regen gewoon blijven zitten.