Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:Ik woon niet in de aangegeven regio, anders had ik meedoen zeker overwogen.
Maar, vind wel dat de paarden die meedoen 'duur' proefkonijn zijn. Namelijk zonder deken lopen levert direct grote open wonden op hier... Persoonlijk zou ik zo'n kruidje niet vertrouwen.
Ook niet ivm bijwerkingen ed. En wat te doen als je paard het niet wil eten?
equitation schreef:Safiera schreef:Ik woon niet in de aangegeven regio, anders had ik meedoen zeker overwogen.
Maar, vind wel dat de paarden die meedoen 'duur' proefkonijn zijn. Namelijk zonder deken lopen levert direct grote open wonden op hier... Persoonlijk zou ik zo'n kruidje niet vertrouwen.
Ook niet ivm bijwerkingen ed. En wat te doen als je paard het niet wil eten?
We verplichten je ook niet om mee te doen. Het is volledig op vrijwillige basis. Het is wetenschappelijk onderzoek dus niet zomaar een 'kruidje'. Achter de schermen zijn er mensen bezig via meerdere routes waaronder ook immuuntherapie een oplossing te vinden voor SME. Helaas gaat dit inderdaad niet zonder slag of stoot.
tiwi1969 schreef:Van morgen ben ik me rot geschrokken, op haar borst en singelplek (net het stukje wat niet 100% afgedekt is) allemaal bloed en korsten. Net als vorig jaar september wordt de eczeem nu dus weer erger.
Toen hebben we haar gespoten met hydrocortioson, daar is ze niet bevangen op geworden, maar het gaf wel een duidelijke groeirand in haar hoef.
Daarom gaan we het nu eerst met hydrocortiderm proberen of smeren nog helpt.
Deze dame is een lastige, Derfen doet niks, Eczema Balsam helpt in het begin van het seizoen nog wel, maar nu niet meer. Het stuk tussen buikflap en uier werkt TeaTree zalf met leem redelijk goed al ziet het er nog wel wat onrustig uit. Dit helpt weer niet om meer behaarde huid.
We zitten echt even met onze handen/hoeven in het haar.
Hopen dat smeren helpt, anders gaan we over 2 weken alsnog spuiten met hydrocotison