Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jannepauli schreef:Ik weet niet wat er in Senior priores zit .. de Subli site geeft geen analyse.
Nadeel van dat spul is dat je het meer dan 4 uur moet weken; Kwikbeet kun je na 10 minuten al geven.
IMJ schreef:Die van mij leek destijds op een kwart ook al vrolijker, grappig..
Jemawi schreef:Jannepauli schreef:Ik weet niet wat er in Senior priores zit .. de Subli site geeft geen analyse.
Nadeel van dat spul is dat je het meer dan 4 uur moet weken; Kwikbeet kun je na 10 minuten al geven.
Dit staat op de zak: Bietenpulp, lucerne, tarwegries, havermoutpellets, speltdoppen, sojaschillen (uit gg soja) gerst, rietmelasse,
sojaolie, koolzure voederkalk.
Verder nog een analytische toevoeging.
10 minuten weken is ideaal. Ik ga eens even opzoeken op kwikbeet voor wat meer info. Bedankt!
Edit: waar kan ik het krijgen hier in NL?
Caballos schreef:IMJ schreef:Die van mij leek destijds op een kwart ook al vrolijker, grappig..
Ja, maar of je het dat wil zien? Maar vrolijk is vrolijk.........
Het advies van de DA is 1 tablet per dag.
Ik ga vanavond beginnen met een halve, hoe lang ga ik deze gebruiken? En moet ik dan wel naar 1 hele tablet als ze het goed doet op een halve? In de bijsluiter lees ik, denk ik dat ze zeggen, dat als je met minder toe kan, je dit moet doen?
Nog een vraag, over enkele weken is het tijd voor de ontworming, kan dit gewoon gegeven worden zoals voorheen?
Caballos schreef:Argi ook altijd erg lief, maar ook werd ze trager, en met vlagen "depressief" dat ik dacht, lieve schat wil je nog wel? Maar dat ging altijd wel weer weg.
Ook de vacht werd langer, dikker a la "bospony" hihi, maar ook dat leek bij het ouder worden te horen? Net zoals een tragere verharing. En zo nog meer van die kleine dingen.......
IMJ schreef:Ik denk dat het sowieso beter is om het op dezelfde tijd te geven.. maar ja, die mogelijkheid moet je dan wel hebben..
Je zou iemand anders kunnen vragen en anders die 1,5 uur voor lief nemen.. ik denk dat het wel meevalt.
Vraag anders voor de zekerheid de farmaceut is wat hun advies in deze is? Werkt de tablet exact 24 uur bij paarden?
Is best in interessant om navraag over te doen bij de farmaceut (BI) denk ik
IMJ schreef:Caballos schreef:Argi ook altijd erg lief, maar ook werd ze trager, en met vlagen "depressief" dat ik dacht, lieve schat wil je nog wel? Maar dat ging altijd wel weer weg.
Ook de vacht werd langer, dikker a la "bospony" hihi, maar ook dat leek bij het ouder worden te horen? Net zoals een tragere verharing. En zo nog meer van die kleine dingen.......
Exact zo ging het bij de mijne.
DA vond een cushingtest onzin, hoorde gewoon bij het ouder worden. Toen hij bevangen raakte werd ik het zat, ik wist zeker dat het niet goed zat. Heb hem dus toen op eigen verzoek toch laten testen...