Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
natasja1475 schreef:Nivada schreef:Ik zweer nog steeds bij Tektonik, enige wat echt help en het grote jeuken voorkomt.
De rest is gewoon beetje wassen en licht insmeren.
Ik ben ook begonnen met tectonik maar nog steeds jeuk. Vooral schoppen en maaien naar zn buik en oren stuk. Bijt zichzelf ook in zn oksels zeg maar. Hoe vaak en hoe breng jij de tectonik aan?
Inge_Zorro schreef:Mijne ook altijd heel snel hoofd kapot.
Ik smeer Sweet Itch creme van Fibra en in de wei heeft hij een eczeem hoofdkap van pagony op. Nu helemaal geen wondjes meer! Met gewone vliegenkap hield ik ook problemen, maar deze hoofdkap is voor ons dé uitkomst
MarliesV schreef:Inge_Zorro schreef:Mijne ook altijd heel snel hoofd kapot.
Ik smeer Sweet Itch creme van Fibra en in de wei heeft hij een eczeem hoofdkap van pagony op. Nu helemaal geen wondjes meer! Met gewone vliegenkap hield ik ook problemen, maar deze hoofdkap is voor ons dé uitkomst
Die heb ik ook, ideaal!
Mooie dikke oren, sluit keurig aan en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Toevallig gisteren en 1 in de kliko gegooid, daar had ze toch meer dan 2 seizoenen zonder problemen mee gedaan. Alleen had ze hem nu ergens achter gehaakt lijkt het en uitgescheurd.
Inge_Zorro schreef:Mijne ook altijd heel snel hoofd kapot.
henny_w schreef:Inge_Zorro schreef:Mijne ook altijd heel snel hoofd kapot.
Die hoofdkap van Pagony is dat die met die losse sliertjes voor de ogen?
Jets schreef:Celine_Famke schreef:Ik heb zo een zwarte standaard ding, oren zijn helaas vrij dus ik zoek er nog een waarbij ook oren erop zitten.
Bedankt voor de tip, ga ik die eens proberen!
Oja dat werkt dan niet echt. Ik heb een van de meulenkamp. Die beschermd super
dimma schreef:genja schreef:Kan er in dit topic geen recente ervaringen van dit jaar van vinden.
Zijn er nog mensen die oerbalans aan hun paard geven en hoe zijn de ervaringen?
En wordt het makkelijk gegeten heb nogal lastig geval qua eten. IJslandse import lust niet veel
Ik heb het Dama een tijd gegeven, Kyra. Maar ik merkte geen verschil.
Las op fb dat iemand Fir carbonclay geeft. Iemand daar ervaring mee?
Inge_Zorro schreef:Die hoofdkap van Pagony is dat die met die losse sliertjes voor de ogen?
ellepel schreef:Hier vandaag een zebra deken gepast die ik heb overgenomen van een bokker![]()
En die past heel mooi.!
[ [url=m/vGvQLD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan gaat die op als het wat warmer is.
En foto van de hoofdplekjes van appie van vandaag