Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EquiPhoto schreef:Zijn hier ook mensen die hun paardenvoer online bestellen?
Heb geen auto tot mijn beschikking, en om nou met zo'n grote zak in de bus te gaan zitten
EquiPhoto schreef:Zijn hier ook mensen die hun paardenvoer online bestellen?
Heb geen auto tot mijn beschikking, en om nou met zo'n grote zak in de bus te gaan zitten
Hanneke84 schreef:Ah ik begrijp het Merrieveulen.
Ik koop het bij http://www.topdiervoeders.nl deze hebben het voor mij besteld en netjes opgestuurd
Equiphoto merk voer ken ik niet, of het goed is kan ik niet zeggen er staat nergens vermeld hoeveel procent suiker of zetmeel er in zit.
Moonhorses schreef:mijn paardje heeft last van schuurplekken die symetrisch op haar billen staan en schuurplekken van waar het zadeldekje ligt.
Ze schuurt echter niet en we geven haar Hoof en Coat maar haar vacht blinkt en haar hoeven brokkelen niet meer wat moet ik doen?
koetje28 schreef:Ik gebruik Befix nu voor het 3e seizoen en ik ben er meer dan tevreden over!
okay ze moet nog wel onder een deken maar dat is bij bijna alle goedjes, befix vind ik fijn omdat je een creme en lotion heb, met de lotion kom je goed tussen de mannen en de staart en de creme gebruik ik voor de grotere oppervlakken zoals de buik, de uier en d'r hoofd.
je hebt er ook shampoo van en daarmee was je t vuil er supergoed uit met maar 1 x wassen en vervolgens kun je ook nog is heel makelijk door de manen en staart omdat er ook een soort antiklit inzit.
heb bij mijn merrie met zwarte en witte manen niets anders geprobeerd (so called lucky shot) omdat dit gelijk werkte
dus ik zou het zeker aanraden
Moonhorses schreef:mijn paardje heeft last van schuurplekken die symetrisch op haar billen staan en schuurplekken van waar het zadeldekje ligt.
Ze schuurt echter niet en we geven haar Hoof en Coat maar haar vacht blinkt en haar hoeven brokkelen niet meer wat moet ik doen?