Jessix schreef:Ik heb nu al weer spijt van mijn posten hier zeg!
Lekker vriendelijk stel zijn jullie, daar mag je echt trots op zijn.
Ik denk dat jij de dingen te groot maakt. Ik heb geen kwaad woord gesproken over jouw. Ik heb alleen geschreven dat ik vind dat jij niet echt fair bent richting FARGO.
Ik snap dat jij met je handen in je haar zit en dat je veel verdriet hebt om je paard, maar ik vind je reacties niet erg vriendelijk. Iedereen leeft hier met elkaar mee, wij zitten namelijk allemaal in hetzelfde schuitje. Helaas kunnen de paarden niet zeggen wat ze mankeert en daarom vind ik dit toppic zo fijn. Er zitten hier allemaal mensen in hetzelfde schuitje. Je kunt elkaars ervaringen en overpeinzingen lezen. Ook kun je lezen hoe de paarden reageren op de behandelingen. Op die manier kun jij er voor jouw belangrijke dingen uithalen. Niemand dringt iets op het wordt gewoon gedeeld en wat je er mee doet is aan jezelf.
k
Ik zou in jouw geval ook je dierenarts bellen en hem/haar vertellen hoe het nu gaat (of eigenlijk hoe slecht het nu gaat) Het kan misschien van de medicatie komen, maar het kan ook een samenloop van omstandigheden zijn. Wat je schreef of een gebroken bekken en artrose. Het weer is omgeslagen en dat kan er ook voor zorgen dat de pijntjes terug komen.