Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Duurt toch nog even voor we eindeloze buitenritten gaan maken 

Flaver schreef:Mijn shet heeft heel zijn hoofd winterwacht eraf gescheurd, in de zomer doe zij het ook. weten jullie wat het is en wat ik eraan kan doen? En ja haar wei ligt in het bos.
Een goede vliegendeken of eczeemdeken zou ik altijd omhouden op de rit zelf.mirkip schreef:@ opisop welke vliegenuitrijdeken kun je aanraden?
Ik heb de moskito, die kun je onder andere kopen bij Nicky's Keet. Het fijne van die deken is dat het van katoen is, en daardoor ook op langere ritten niet gaat schuren.
ellepel schreef:Flaver schreef:Mijn shet heeft heel zijn hoofd winterwacht eraf gescheurd, in de zomer doe zij het ook. weten jullie wat het is en wat ik eraan kan doen? En ja haar wei ligt in het bos.
waarschijnlijk luizen!
het is echt de tijd er voor.
laat je veearts even kijken of haal speciaal spul tegen luis en ga daarmee behandelen
opisop_shop schreef:Voor de mensen waarvan de paarden nog geen jeuk hebben; staan ze nog op stal?

Ik ga straks voor ik hem op leg eerst even de omgeving inspecteren op dingen waar ze aan kan gaan schuren (nieuwe stal en paddock). 
ikenindi schreef:opisop_shop schreef:Voor de mensen waarvan de paarden nog geen jeuk hebben; staan ze nog op stal?
op stal snachts en overdag in de paddock.
wil vandaag mijn deken af zien te krijgen zoals ik hem wil en dan wel morgen op doen...