Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flettie schreef:Heb van dinnetje begrepen dat ik eerst alleen dat supplement moest geven. Mocht er na 3 maanden nog steeds klachten zijn dan het supplement in combinatie met die zalf die er bij zit.
Ach, we proberen het uit en hopen op het beste
Verder gewoon deken op en (wat bij Dunla ook goed helpt) regelmatig wassen met betadine en sebacil.
_CS_ schreef:Heb geen ervaring met Cavalesse.
Kreeg vandaag wel een foldertje van de kliniek binnen daarover.
Samen met een uitnodiging voor bijeenkomst van west nijlvirus enzo.
Mloes schreef:Over Cavalesse kreeg ik van de week een folder in huis van de dierenkliniek. Goede ervaringen mee dus, Wuswa? Nog meer mensen? Mocht mijn dieet niet werken, dan moeten we weer wat nieuws verzinnen voor volg jaar
Mloes schreef:_CS_ schreef:Heb geen ervaring met Cavalesse.
Same here. Dierenkliniek Hellendoorn?Ik zit 's maandags altijd in Groningen, helaas. Die lezing had me best interessant geleken!
wuswa schreef:Ik dacht al dat je het anders had opgevat. Deze merrie is pas drie en schuurt eigenlijk pas sinds vorig seizoen (of eigenlijk het einde van het seizoen daarvoor). Ze heeft dus (nog) niet echt een ZE verleden..... Ben erg benieuwd wat er dit jaar gebeurt omdat 'ze' zeggen dat het ieder jaar een beetje erger wordt (in ieder geval als je niets doet).
_CS_ schreef:Heb geen ervaring met Cavalesse.
flettie schreef:@ ellepel: hoe gaat het met de drachtige dame bij je op stal?