Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flappie28 schreef:Momenteel geen deken op, veel wind en regen voorspelt vandaag, dus mag hij vandaag lekker in z'n blootje naar buiten. Morgen eczeemdeken weer op, want dan wordt het weer beter en zonniger weer.
Ben vast niet de enige die het voor z'n eczemer wel fijn vind dit koelere weer?
Nivada schreef:flappie28 schreef:Momenteel geen deken op, veel wind en regen voorspelt vandaag, dus mag hij vandaag lekker in z'n blootje naar buiten. Morgen eczeemdeken weer op, want dan wordt het weer beter en zonniger weer.
Ben vast niet de enige die het voor z'n eczemer wel fijn vind dit koelere weer?
Geen deken?
Dat durf ik dan weer niet..
Zeker wel net zo blij haha, huid is meteen stuk rustiger.
maralyn schreef:Ik durf de deken ook niet af te halen.
Regendeken doe ik nog lang niet op.
Ze zweet snel en heeft het niet snel koud.
Ook in de winter, als het echt echt echt koud is, dan een 100 a 200 gram. Zwaarder kan ze niet op hebben.
Maar nu heb ik dus een probleem.
Mevrouw is qua breedte uit de 195 gegroeid.
Maar zou een 205 niet te lang zijn?
En ze heeft een Kolossale borst.
Welke dekens zouden geschikt zijn?
Met name een eczeemdeken?
DvdE_Nel schreef:zijn er hier mensen die ook met Hugho kruidenmix voeren? zo ja wat is jullie ervaring? ik voer dit ook en ben best postief... ze ziet er stukken beter uit.. maar soms twijfel om over te gaan naar Fibra.. puur omdat daar de suikers stukke lager zijn
Harpoon schreef:Ik las iets over de voeding, dat dit met zomereczeem te maken heeft.
Hoe kan ik mijn shetlander het beste voeden?
norton84 schreef:maralyn schreef:Ik durf de deken ook niet af te halen.
Regendeken doe ik nog lang niet op.
Ze zweet snel en heeft het niet snel koud.
Ook in de winter, als het echt echt echt koud is, dan een 100 a 200 gram. Zwaarder kan ze niet op hebben.
Maar nu heb ik dus een probleem.
Mevrouw is qua breedte uit de 195 gegroeid.
Maar zou een 205 niet te lang zijn?
En ze heeft een Kolossale borst.
Welke dekens zouden geschikt zijn?
Met name een eczeemdeken?
Ik gebruik zelf een ej en rsih maar paard heeft geen brede borst. Dit past nu nog redelijk. Vraag me echter af of dat gaat passen dan bij jou.als je in buurt woont mag je passen hoor. Heb voor weinig geld 2 pagina dekens aangeschaft ter reserve
opisop_shop schreef:koop een oude bruine eczeemdeken en naai een van de elastieken beensingels als buiksingel. Even de boel omzomen en klaar is je halsdeken!
En anders een Ivanhoe.