Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Mijn pony vind dat spul lekker
borderjay schreef:Gebruikers van Hippo Ex-zema
Borderjay (Gabriella) -zelf gekocht bij DA- 1 paard - resultaat: nog even afwachten...
Yvank_ schreef:borderjay schreef:Gebruikers van Hippo Ex-zema
Borderjay (Gabriella) -zelf gekocht bij DA- 1 paard - resultaat: nog even afwachten...
Yvank_ (Yvanka) - onderzoek- 1 pony- resultaat is afwachten ben dinsdag begonnen.
ellepel schreef:ik zal es contact opnemen met mijn instructrice, daar heb ik nog een les van staan en zij is 3 weken geleden begonnen met de hippo-excema.
maar die had ze zelf gekocht bij de dierenarts.
ben benieuwd hoe dat met haar paard nu gaat
kuenen schreef:shamar schreef:
Ik geef al een poosje een nieuw product dat Magnesium, vitamine E en omega-3 vetzuren bevat. Er zit ook zink, brandnetel en echinacae in. Dat krikt de weerstand op, zodat de genezing van SME sneller en beter verloopt. Bij mijn pony helpt het in ieder geval geweldig. De jeuk is echt veel minder en ze is gelijk een stuk relaxter eronder (wat wil je, als je veel jeuk hebt, daar word je niet goed van). Het heet equilin immuno, website; http://www.equilin.nl
Het zijn een soort kleine biksjes. Veel makkelijker dan al die poeders en olie. Wordt zo'n smeerboel. En ze vindt het nog lekker ook!
Hoeveel moet je hiervan voeren per dag?
borderjay schreef:Gebruikers van Hippo Ex-zema
Yvank_ (Yvanka) - onderzoek- 1 pony- resultaat is afwachten ben dinsdag begonnen.
Jill (Mischa4ever) - onderzoek - 1 haflinger - resultaat is afwachten begin vanaf vandaag
Femmie - onderzoek -1 pony - Ben 28 augustus begonnen (1 week dus) nog geen resultaat
kuenen schreef:shamar schreef:
Ik geef al een poosje een nieuw product dat Magnesium, vitamine E en omega-3 vetzuren bevat. Er zit ook zink, brandnetel en echinacae in. Dat krikt de weerstand op, zodat de genezing van SME sneller en beter verloopt. Bij mijn pony helpt het in ieder geval geweldig. De jeuk is echt veel minder en ze is gelijk een stuk relaxter eronder (wat wil je, als je veel jeuk hebt, daar word je niet goed van). Het heet equilin immuno, website; http://www.equilin.nl
Het zijn een soort kleine biksjes. Veel makkelijker dan al die poeders en olie. Wordt zo'n smeerboel. En ze vindt het nog lekker ook!
Hoeveel moet je hiervan voeren per dag?
shamar schreef:Je begint met 3 weken 3-4 maatbekers (1 bekertje is 95 gram), daarna 2 maatbekers per dag.
femmie1996 schreef:Hoe zit het eigenlijk met rijden bij jullie. Onze pony wordt voornamelijk (als het door de weeks is) 's avonds vanaf 19.00 uur bereden. Juist rond deze tijd zijn de mugjes actief en komen als een speer op haar af, met het gevolg dat de met haar hoofd schut, achterbenen naar buik slaat en als je niet snel oppast krijg je ook nog een flinke zwieper met haar staart. Dit vind alleen plaats tijdens het borstelen en opzadelen. Tijdens het rijden is ze in beweging en heeft ze er minder last van. Door de weeks lukt het ons namelijk niet om haar overdags te berijden. Hoe is dat bij jullie en hoe lossen jullie dit op?
Mischa4ever schreef:Vind het een raar spul, harstikke duur. en er staat nergens hoeveel er nou eigelijk in 1 zak zit. in die zak is magnesium maar voor 2.2% aanwezig, maar ze pronken wel dat er magnesium in zit.
Niet om af te kraken hoor, maar ik raad jullie aan de site (vooral de ingredieten) goed door te lezen en goed na te denken voor je een smak geld uitgeeft.