Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Water heeft ook geen zin, meen dat er olie in derfen zit dus dat bindt ook niet..
Jotoma schreef:Peachy schreef:Ik heb het ook gemengd met vaseline, maar ik heb geen last van klontjes![]()
Ik heb sinds het najaar niet meer gesmeerd met Derfen en nu zitten er nog steeds geen klontjes in het potje.
Misschien een andere verhouding proberen?
Of die creme van Derfen, is ook erg fijn in gebruik (en makkelijker).
Hoe heb jij het gemengd dan? Halve pot vaseline en dan ook derfen erbij in druppelen?
yvonne64 schreef:Wellicht al wat langer op de markt, maar ik krijg hier nauwelijks vraag naar bij ons in de winkel. Terwijl ik toch veel eczeemdekens ed verkoop. Ik zie andere producten regelmatig voorbij komen op dit soort sites, verkopen we ook veel. Dit is volgens mij toch een van de weinige producten waar de faculteit in Utrecht ook aan heeft meegewerkt. Ik vraag me dan zo af, waarom hier relatief weinig response op komt. Prijs? Onbekend? Het maakt mij totaal niets uit wat een klant gebruikt, als het maar werkt en zijn/haar paard/pony rustig het eczeem seizoen door komt. Vandaar dus de lezing. Ben benieuwd naar verdere reacties. Yvonne
chipieke schreef:yvonnedv schreef:als je linksonderin dit topic de zoekfunctie gebruikt kom je heel wat info tegen over uierbeschermers, ze zijn namelijk ook los te bestellen voor €15,-
Aaah waar kun je die bestellen? Maar die moet je dan nog vaststikken aan je deken?
robincera schreef:Donderdag begonnen met het drainage kuurtje. Hoelang geven jullie dit? Kon de verpakking me niet vertellen..
nadita schreef:robincera schreef:Donderdag begonnen met het drainage kuurtje. Hoelang geven jullie dit? Kon de verpakking me niet vertellen..
Tot het flesje leeg isTenminste dat doe ik.
Begin met 15 druppels per dag, voor een week. Dan een week 2x 15 druppels per dag en de rest 2x 30 druppels per dag tot het flesje leeg is.
In voorjaar en najaar.