Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:33

Lovely schreef:
Francis schreef:
Lovely, wel eens aan gedacht dat er aan dat paard nog een paar minder vriendelijk gestemde eigenaren hangen?

Dus het paard is niet van haar? Het wordt nog dubieuzer zo Verward . Maar ik houd er wel over op hoor, jullie allemaal blind met je goede gedrag en donaties achter TS aan Ja. TS laat op haar andere account toch al best wel doorschemeren hoe of wat.

Wat een gemene insinuaties....die je op geen enkele manier kunt onderbouwen. TS krijgt er geen cent voor. Tenminste dat kan ik nergens op uitmaken.

Begint idd op een vete te lijken van een bepaald groepje.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:33

Lovely schreef:
Francis schreef:
Lovely, wel eens aan gedacht dat er aan dat paard nog een paar minder vriendelijk gestemde eigenaren hangen?

Dus het paard is niet van haar? Het wordt nog dubieuzer zo Verward . Maar ik houd er wel over op hoor, jullie allemaal blind met je goede gedrag en donaties achter TS aan Ja. TS laat op haar andere account toch al best wel doorschemeren hoe of wat.

In de eerste post staat al dat ze hem voor de slachtprijs heeft overgenomen, dus nu is het wel haar paard.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:34

Moderatoropmerking:
Nogmaals het verzoek of het hier iets gezelliger kan. TS heeft een SA, dit is goedgekeurd door het modteam, dat is niet voor niets. Kunnen we dit niet respecteren? Canjer wordt er niet beter van als al deze speculaties in de ronde gaan.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:36

Laten we hopen dat dit zo'n geval wordt waarin we over een paar maanden een voor - na topic te zien krijgen.

En dan moeten de na-foto's natuurlijk super zijn!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:37

Hoe laat wordt morgen die echo gemaakt eenmalig?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:37

Ja laten we hopen van wel idd. Ik denk dat de gene die hier constant zitten te hopen op positief nieuws daar allemaal erg nieuwsgierig naar zullen blijven. Maar laat hem eerst maar eens zover komen. Gelukkig gaat hij al iets beter.
Ben ook heel erg benieuwd wat er uit de echo komt. Hopelijk is het te overzien en kan hij ermee leven of kan het genezen.

Zoi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:40

Ik lees al vanaf het starten van dit topic mee, en vind het superknap van TS dat ze dit doet
Volle respect voor TS!!!!

Niemand hoeft dit te doen, als ze niet willen of kunnen
Maar ik zou precies hetzelfde gedaan hebben
Zolang het in je macht ligt en voor het paard aangenaam blijft

De updates zeggen meer dan genoeg:
Er zit vooruitgang in, SUPER Haha!

Morgen de echo, spannend.
We wachten hier rustig af, op meer goed nieuws!!!

En misschien aan het eind van de week, weer een nieuwere foto
Dan weer op een rijtje zetten, en vooruitgang zien Haha!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:40

Ik lees al vanaf het begin mee, en wil TS ook hier in dit topic even veel sterkte wensen. Ik vind het super wat je allemaal voor Canjer doet. OK dan!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:42

Ik ben morgen toch vrij aangezien ik vannacht thuis kom van vakantie dus dat wordt weer de hele tijd achter bokt wachten op een resultaat van de echo

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:43

Citaat:
Aan tita: (voor de duidelijkheid|)
Ik begrijp niet dat jij hier zo makkelijk over denkt. Denk ook niet dat ik dit ooit zal begrijpen... (of wil begrijpen)

Nee ik kan hier niet bij iemand verwaarloost een paard Hamer tegen het zotte aan en dan mag iemand het opknappen terwijl je van te voren helemaal niet weet hoe het beestje gaat worden.

Laten we eerlijk zijn ik ben niet vermogend genoeg om zomaar een verwaarloosd paard op te knappen, heb het geld niet en er niet voor over.
Mijn eigen pony heeft in maart in de kliniek gestaan met een rekening ver boven de 2000 euro en met alle liefde betaald dus het is niet zo dat ik niks om mijn beesten geef.

Maar de ellende van een ander, dat kan ik gewoon weg niet.
Bovendien betaal je hier een vermogen en ook voor een grasmaaier

Letwel ik vind het fantastisch wat ts doet, maar ik zou het niet kunnen..hopelijk snap je me nu wel
Laatst bijgewerkt door tita op 14-07-08 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:46

Lovely schreef:
Francis schreef:

Ben je jaloers ofzo Verward
Lekker zielig om in andere topics te gaan linken naar dit topic.. Slapen

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:47

Heb met verbijstering en verbazing het topic helemal doorgelezen.

Verbijstering over de toestand van Canjer !! Hoe kan iemand dit een dier aan doen !!

Verbazing over de laatste paar pagina's, wat een stal analfabeten zijn hier op bokt. Lezen is echt een vak. Waar bepaalde mensen hun conlusies vandaan halen snap ik echt niet ! Het staat hier niet eens geschreven, maar op de een of andere manier willen mensen gewoon graag lezen wat ze hopen te vinden. Rellen wordt dat ook wel genoemt. Zeg MOD's wordt daar niet wat aan gedaan ? Het gaat hier niet eens meer om een mening, het gaat om duidelijk verzieken van een topic en de TS in slecht daglicht proberen te zetten. Mag dat tegenwoordig op bokt ?!?!

Ik hoop dat de echo morgen duidelijkheid gaat bieden. Duidelijkheid over of er nog verder gegaan moet worden. Wel super fijn dat ie van de pijnstillers af is en zelf aan het knoeien is met eten !!

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:53

Hopen dat die echo morgen hoop laat zien! Ja

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:57

op de foto's is duidelijk verschil te zien, ik denk echt dat dit wel de moeite waard is.
@ ludora, ik zie de laatste paar pagina's een aantal keer reacties van een MOD. maar het is jammer dat dit vaak genegeerd word. ik vind het fijn dat de TS ons via dit topic op de hoogte houd van alles.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:02

Jeetje, wil je bijlezen, kun je je eerst door een berg modder heen worstelen.....

_eenmalig_ ik blijf je een topper vinden en voor Canjer duimen Ja

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:03

Foto's geven al een echt verschil te zien! Ga zo door en hopelijk snel die echo zodat je weet of er nog meer gedaan moet/kan worden. Als hij zo zelf kan eten kun je ook nog wel wat langer wachten met bijv een operatie tot hij nog meer is bijgekomen? Is wel fijn als hij dan weer wat meer bij te zetten heeft

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:04

Waar kan ik de foto's zien dan? kan ze niet meer vinden

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:06

Lovely , wieber jij ook es ff snel op.... NIETS gaat naar de TS-er, maar naar dit paard!
Volgens mij ben jij een van de jaloerse pennygrietjes die graag een zielughe paardjuh willuh redduh...

Hou gewoon je klep als je geen tips ofzo hebt.. en bemoei je met je eigen zaken zoals je deze ts-er ''kent'' zoals je zegt.

Hij glimt mooi! ga zo door!
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 14-07-08 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:07

Serieus.. het is ook écht nooit goed hier he! Scheve mond

Vind het écht super ongelovelijk wat er gedaan wordt voor Canjer, heb niet alle 49 pagina's gelezen.. Zie ook de beginpost nét pas..
Maar wat super dat je er zoveel tijd en geld in durft te steken! Afgod

Wodile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:07

tita schreef:
Waar kan ik de foto's zien dan? kan ze niet meer vinden

foto's staan op pagina 43

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:09

thanks gaat gelijk kijken

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:10

zoo, heb even alle 49 bladzijdes doorgespit, respect voor de TS! Maaar zoals hier ook al eerder vermeld. Ik had eerst bloed laten afnemen voordat je al die dure echo's laat maken, stel dat er nou nog iets uitkomt wat alsnog het einde kan betekenen...Heel crue maar hou het wel in je achterhoofd! Het kan nog alle kanten uit..

verder ook respect voor dit dier, zo zie je maar weer hoeveel dieren kunnen incasseren! bewonderingswaardig. Ik hoop ook van harte dat er wat met de OUD eigenaren gedaan wordt..

Succes en veel sterkte de komende tijd!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:14

wow, ik wou de 9 pagina's bijlezen die er sinds gisteren zijn bijgekomen met hopend op terug super goed nieuws over canjer
en het enige dat ik kan lezen zijn 9 pagina's lang, bokkers die liggen te zaniken en het topic liggen af te breken Bloos!

mooie dierenvrienden...

_eenmalig_: waneer krijgen we nog eens een updatetje? Haha!
uiteraard pas als al je alle paardjes gedaan hebt en als je wat hebt kunnen uitrusten hé. Knipoog

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:15

Ik denk een update als de echo is geweest, dan is er weer wat meer te zeggen. Maar ik moet zeggen ik ben ook wel weer erg benieuwd hoe het gaat.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:22

Lovely schreef:
Zo'n SA is toch vreemd? Als je naar volle eer en geweten een paard uit de ellende haalt (naar eigen zeggen), dan kun je daar toch gewoon open over zijn? Die geheimzinnigheid werkt niet erg in het voordeel van TS vind ik. Nu weet ik wel die er achter die schaduw zit, dus het verbaast me eigenlijk niks Lachen.

ik begin jou ook een beetje vervelend te vinden....
de sa is o.a aangemaakt om anoniem te blijven tegenover mensen die erbij betrokken zijn(geweest),mensen die op sensatie belust zijn en langs komen etc etc.
en dat jij weet wie er achter de sa schuilt,heel fijn voor jou,maar menig bokker hier interesseerd het geen zier wie al dan niet achter de sa schuilt,OMDAT het in dit geval om het paard gaat,en niet omdat de ts een schouderklopje wil etc etc.

eenmalig: ik sta vierkant achter jou en je werkwijze.blijf lekker updates plaatsen,want we branden allemaal van nieuwschierigheid!
Laatst bijgewerkt door timilon op 14-07-08 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt