Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvana schreef:Zoutoplossing lijkt mij niet zo slim.Zout droogt namelijk je huid uit en die droogte veroorzaakt ook jeuk.
henny_w schreef:Hey da's een goeie Eleonoor.
Wanneer stond dit in de Paardenkrant?
Eleonoor schreef:Haal het vandaag van hun site, dus vermoed dat het in de laatste paardenkrant heeft gestaan.
Falka schreef:Maar het is oneerlijk om mensen en dieren in hun wanhoop op een geneesmiddel geld uit de zak te kloppen zonder gedegen dubbelblind onderzoek. En wat ik hoogst kwalijk vind, dat "onderzoek" niet te delen met meerdere wetenschappers om dan het probleem echt aan te pakken. Wetenschap is om te delen, om een betere wereld te maken, "wetenschap" is niet voor de eigen portomonnee.
henny_w schreef:Nu in de media het LT gebeuren stevig onder de loep genomen wordt, hoop ik dat de officiele instanties ook rap volgen.
Hopelijk leest de organisatie van het evenement van zaterdag a.s. waar hij komt ook beide stukken nog van tevoren.
Hoe minder slachtoffers hij nog maken kan, hoe liever het me is.
Trouwens jouw bovenstaande opmerking Falka is ook een goeie.
We hebben met een groepje hier op Bokt toch wel e.e.a. losgetrokken.
Hopelijk blijven we met z'n allen solidair mocht LT. gaan 'steigeren '
Falka schreef:En wat kan hij doen? Hij kan intimideren, we zijn aan veel kanten gewaarschuwd, pas op. Deze man heeft veel te verliezen. Alles wat is uitgezocht is na te trekken, het is niet met modder smijten.
Maar laat je niet bang maken, hij kan toch niets doen behalve intimideren. Het begon met een simpele vraag op het kruiskruidforum, http://www.kruiskruidforum.nl/forum/viewtopic.php?t=330
Toen kwam het verslag op Bokt, toen kwam er onderzoek op feiten, geen "ik heb gehoord dat verhalen." Voor degene die dit onderzocht hebben kan dit een staartje krijgen, ik hoop dat iedereen dan ook solidair is.
trisca schreef:Is jullie ook opgevallen dat hij de positieve reacties van paardnatuurlijk.nl wel op zijn site plaatst?Anders te weinig goede ervaringen jongen?? }>
sarabande schreef:Vreemd dat dat gastenboek opgeschoond wordt, (hij zal wel met hel en verdoemenis gedreigd hebben), zou die vereniging nu aansprakelijk worden voor de gedupeerden???
Heeft iemand van de posteren een E mail gehad???