Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thobias schreef:okay! bedankt!
maar ik heb wel begrepen dat als een paard een maagzweer zou hebben, dat ze dan dunnere, zurige ontlasting hebben! is dit zo?
mijn paard heeft nml wel normale ontlasting!
tamorka schreef:Endoscopie heet dat. IK hoorde gisteren dat het iets van 150 euro zou kosten. Maar het kan niet overal. Hier in het arme Twente gaat het niet. Wij moeten er voor naar Hochmur of naar Utrecht.
Anya schreef:eh de watermolen doet het in Haaksbergen
En volgens mij Den Ham ook.
thobias schreef:okay! bedankt!
maar ik heb wel begrepen dat als een paard een maagzweer zou hebben, dat ze dan dunnere, zurige ontlasting hebben! is dit zo?
mijn paard heeft nml wel normale ontlasting!
tamorka schreef:Sinds mijn merrie niet meer kan luchtzuigen is ze me toch aangekomen! Ik voer haar zo weinig en ze is echt dik. Dat moet wel komen omdat ze niet meer luchtzuigt.
Ze moet mij dat luchtzuigen toch eens leren.... ik wil graag afvallen.
JoT schreef:Is dat zo'n band die gewoon 'rond' is, waar dus geen uitsteeksel aan zit? Zo'n band zoek ik dus, maar ik kan 'm niet vinden. De enige die ik in de winkel vind zijn die Miracle collar achtige dingen, met uitsteeksel dus. Als iemand weet waar ik er eentje kan bestellen, dan graag!
JoT schreef:Het is niet het model waar ik naar zoek, maar ik heb hier wel naar zitten kijken. Alleen vind ik het ding zo eng op een notenkraker lijken, ik ben er een beetje huiverig voor. Maar jij hebt er dus nooit problemen mee gehad PaolaPromise? Nog even een vraagje, hoe zit dat ding om het hoofd heen? Ik heb eerder een dergelijk model gehad, maar dan helemaal gemaakt van leer en Macho leek wel de vliegende non met dat ding opDe zijkanten staken ontzettend uit, het was echt geen gezicht en hij bleef ook niet goed zitten, tenzij ik hem echt strak (te strak dus) aantrok. Heb je misschien een foto van je paard met die band om? Mag ook per pb
JoT schreef:Bedankt Paola, ik ga in ieder geval een keer bij de Hyporama langs. Wie weet verkopen ze dat model nogsteeds, dat is de moeite van het ritje wel waard.
Anoniem schreef:Even als vergelijk/voorbeeld en met het gevaar iedereen over me heen te krijgen maar ik vraag me of wanneer jullie zelf bijv kromtrekken van de buikpijin je dan een korset aan trekt zodat je recht moet blijven of de oorzaak van de buikpijn oplost?
Anoniem schreef:Nee, hoor bedoelde jou niet persoonlijk vroeg me dat gewoon af.
Kan me ook heel goed voorstellen dat het een vreselijke tweestrijd oplevert, weet ook niet wat ik zou doen. Ik heb gelukkig die tweestrijd niet gehad omdat mijn paardje doodongelukkig werd met die band om én net zo hard bleef zuigen met als zonder. Tja en dan is de keus makkelijk gemaakt he? Band is met grofvuil meegegaan