Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirania schreef:Dat kunnen ze niet nakijken, op een echo zou er eventueel iets kunnen gezien worden, maar de echo van de kliniek in Gent was echt belachelijk slecht... dus dat wil ik sowieso opnieuw laten doen in de Morette.
Mac schreef:Black_Moon: bij https://www.centerforanimalgenetics.com/ kun je beide tests laten doen, da's wel zo handig
Mac schreef:Super, Sonja!
.
Kirania schreef:Jillaroo, nee, mesttesten zijn zo goed als wormvrij (in de mate van het mogelijke, maar geen besmetting), geen zand, niks. Ik vrees voor Lyme maar ze test consequent negatief... Haar achterhand lijkt ook gewoon vrij gevoelloos, als je erin prikt voelt ze het precies niet echt. Een osteo voelt daar echter geen blokkade, dus een bacterie of virus die haar zenuwen aantast en voor eventuele verlamming zorgt is zeker weten mogelijk... Maar ja. Wat als het een variant is die ze niet kunnen testen? Ze hebben al zoveel geprobeerd.
Farjen schreef:Jillaroo, ik zal zijn afstamming doorsturen via pb, zou fijn zijn als je er eens naar zou kijken![]()
Bij aankoop had hij wel een echte huntersbump, die is gelukkig beter getraind (door de aquatraining vooral).
Hij heeft 1 deuk in de hals, maar dat kan ook zo'n duimdruk van allah zijn natuurlijk.
Hij krijgt nu dus zijn normale voer, een beetje equilin immuno en balancer, magnesium, glucosamine en 1 schepje duivelsklauw. En sinds maandag gaat hij weer op de paddock/weide.
En hij begint echt zichtbaar positief te veranderen!Hij loopt niet meer "mank" op 4 voeten, zijn huiduitslag is weg na bijna 4 maanden, zijn eetlust is terug, zijn vacht begint weer te groeien. Ook bij het rijden gaat het beter en hij is mentaal zo veel liever geworden!
Dit kan allemaal natuurlijk al te wijten zijn aan de nieuwe stal en terug op de weide gaan enz ipv dat de supplementen iets doen. Maar voorlopig doen we zo even verder