liempje schreef:Dit kun je ook bij de paardendrogist bestellen. Lysine + vitamine B6.
Was ik ook van plan maar met deze pillen kon ik zaterdag al beginnen,anders moest ik wachten tot aankomende maandag of dinsdag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
olanis schreef:Is het misschien ook handig, om een lijstje te maken welke stallen/plaatsen het nu hebben. En die om de pagina te plaatsen in dit topic. Hoef je niet steeds alle pagina's doorlezen.
HouVanUtopia schreef:Er gaan meer stallen/plaatsen rond. Zijn echt alleen de stallen op de voorpagina bevestigd??
Caesar schreef:Toch zie ik, ondanks deze situatie, het hele weekend nog trailers rijden. Ook vanuit ons gebied naar andere provincies om daar te starten. Ondanks dat er geen vervoersverbod is vind ik dat nog een behoorlijke bedoeling. Ongeacht dat de wedstrijd niet afgelast is, moet je dat eigenlijk toch niet willen?!
SuperRoos schreef:leliadeidre schreef:volgens de groesbeker is er ook al een stal in Zoelen (bij Tiel) besmet. 40 km van groesbeek/berg en dal..
Heb je een link naar deze bron, kan het nergens vinden en zou het graag lezen
leliadeidre schreef:leliadeidre schreef:volgens de groesbeker is er ook al een stal in Zoelen (bij Tiel) besmet. 40 km van groesbeek/berg en dal..
Sorry beetje laat! maar hier de link: http://www.degroesbeek.nl/lokaal-nieuws ... groesbeek/
fjordowner18 schreef:ik denk er misschien te zwaar over, maar als je inlichtingen vraagt bij de da en je krijgt te horen dat het allemaal wel meevalt dat je ze gewoon kan enten nu en dat de kans kleiner dan 1% is dat ze het krijgen, gaan mijn nekharen overeind staan hoor.
SplashIsLief schreef:Caesar schreef:Toch zie ik, ondanks deze situatie, het hele weekend nog trailers rijden. Ook vanuit ons gebied naar andere provincies om daar te starten. Ondanks dat er geen vervoersverbod is vind ik dat nog een behoorlijke bedoeling. Ongeacht dat de wedstrijd niet afgelast is, moet je dat eigenlijk toch niet willen?!
Ik denk dat heel veel mensen ook niet op de hoogte zijn van het virus, laat staan van de mogelijk ernstige gevolgen.
liempje schreef:Ik hoorde vandaag dat een 6 jarige van de stal in Heumen in de Kliniek staat en die zou het niet redden zoals het er nu uit ziet. Een 2e heeft ook verlammingsverschijnselen.
Maar dat is van horen zeggen.
SplashIsLief schreef:Ik denk dat heel veel mensen ook niet op de hoogte zijn van het virus, laat staan van de mogelijk ernstige gevolgen.
Rianneke schreef:liempje schreef:Ik hoorde vandaag dat een 6 jarige van de stal in Heumen in de Kliniek staat en die zou het niet redden zoals het er nu uit ziet. Een 2e heeft ook verlammingsverschijnselen.
Maar dat is van horen zeggen.
Je hebt al best oud nieuwsDie 6 jarige waar jij het over hebt stond al in de kliniek voordat er zowiezo Rhino werd vastgestelt op de veerkracht... Maar ik ga niet ontkennen dat het dier geen verlammingsverschijnselen heeft.
In Heumen gebeurt nu waarvoor iemand in dit topic al gewaarschuwt had... Na de koortsaanvallen begint nu de hel pas echtSplashIsLief schreef:Ik denk dat heel veel mensen ook niet op de hoogte zijn van het virus, laat staan van de mogelijk ernstige gevolgen.
Gister reden wij met de auto in maas en waal en zagen ook nog iemand rustig een buitenrit maken. Het was dat ik niet kon stoppen want anders had ik het wel haarfijn uitgelegt...