Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe is het met de rest? 
_Luziream schreef:Ben nu zelf geveld door griep.....
Ik had een neopreen singel. Weinig last ervan.Losse bontjes
bevelen mij niet.
Denk ook aan singel met vast bont of zo een die je er echt omheen vouwt en met klitteband vast zet. Sterkte met de griep!!
Toch is ze tussendoor best braaf!

) naar Utrecht. Vaak te horen gekregen dat hij een medisch wonder was, en weinig paarden een dergelijke koliekoperatie en nasleep overleefden. (perforratie van de dunne darm, uitgerekte en geperforeerde maag, doorgescheurd buikvlies en erge bloedvergiftiging met uitval van organen en afsterven van de hoeven en huid erna.)

fargo schreef:Misschien nog even informeren? Fijn dat ze de dag erna al rustiger was. Ik vond het wel fijn om een beetje richtlijnen te krijgen, hoe lang, hoe opbouwen e.d. maar dat schijnt best per kliniek te verschillen hoeveel tips of richtlijnen je krijgt - of misschien ook wel per paard
Yellomofoon schreef:Zal ze morgen dan toch maar bijzetten... Alvast bedankt voor de tips!
Je hart onder de riem steken is gelukt! Het maakt mij zelfs emotioneel om je verhaal te lezen. 
Meer heb je dan echt niet nodig.

Wanneer is jouw paard geopereerd?