Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rockey schreef:dat abler, geef je dat net als gastro gard tijdelijk? of is dat een supplement wat je als onderhoud geeft?
rockey schreef:dat abler, geef je dat net als gastro gard tijdelijk? of is dat een supplement wat je als onderhoud geeft?
Femke_Tweety schreef:Binnen een dag was hij echt al heel veel beter, na 2 dagen was hij gewoon weer fit. Zo snel gaat dat niet bij maagproblemen, zelfs niet als je omeprazol geeft. (Dat ben ik dus wel direct weer gaan doen, ik dacht tenslotte aan maagproblemen. Ondertussen al weer aan het afbouwen)
Aimee schreef:Femke_Tweety schreef:Binnen een dag was hij echt al heel veel beter, na 2 dagen was hij gewoon weer fit. Zo snel gaat dat niet bij maagproblemen, zelfs niet als je omeprazol geeft. (Dat ben ik dus wel direct weer gaan doen, ik dacht tenslotte aan maagproblemen. Ondertussen al weer aan het afbouwen)
Jawel hoor, zo snel gaat dat zeker wel met maagproblemen.
Zelf al eens maagproblemen gehad? Als ik 's nachts wakker werd van de pijn nam ik een stukje kaas en dan was het bijna direct weer over.
Voor m'n paard geldt nu hetzelfde. Hij is heel intensief behandeld. Als ik nu merk dat hij toch weer last heeft gehad, geef ik één dag twee zakjes en dan is het direct weer goed.
lkaw schreef:Nog even terugkomend op de vraag van aanschaf gastrogard. Ik had de spuiten destijds via mijn behandelend d.a. aangeschaft. Maar zag later dat dierapotheker.nl ze ook levert. En veel supplementen zijn via hun goedkoper te krijgen. Tip voor de liefhebber