Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Fabster schreef:Ik heb de openingspost gelezen. Maar begrijp niet alles (zoals die waarden).
Wat begrijp je niet aan die waarden? De eenheden of de referentiewaarden?
Dat kan vast worden uitgelegd!
Shanna schreef:Qua vacht is het ene paard het andere niet. Helemaal als hij goed verhaart zou ik me daar niet zorgen over maken. Hoefbevangen is ook een ziekte die op zich los staat van cushing.)
Fabster schreef:Ik denk de referentiewaarden. Ik zie een getal staan (20-40), maar ook nog + of - 10. Is dat dan nog binnen de nirmaalwaarde, of niet? En wanneer wordt het 'interessant'? Want ik zienin het topic bizar hoge waarden, maar ook lage waarden, waarbij mensen een aardige dosis pillen geven. Is dat dan omdat er wel heel veel klinische verschijnselen zijn?
Fabster schreef:Ik vind dat bij Leo wel meevallen. Zijn vacht is dus niet zo mooi en verhaarde afgelooen haar moeilijk. En wat gedragsveranderingen, maar geen extreme dingen. Dat schreef ik eerder toe aan ouderdom, allemaal.
fransje23 schreef:Fabster schreef:Ik vind dat bij Leo wel meevallen. Zijn vacht is dus niet zo mooi en verhaarde afgelooen haar moeilijk. En wat gedragsveranderingen, maar geen extreme dingen. Dat schreef ik eerder toe aan ouderdom, allemaal.
Ik heb mijn paard destijds laten testen (overigens niet alleen op PPID) omdat ik het rustiger zijn niet zomaar wilde "afschuiven" op ouder worden.
Nu met de Prascend is ze dus inderdaad weer een stuk minder rustig geworden en weer gewoon haar drukke zelf
Meganyr schreef:Jeetje jongens wat gaat het hier hard! Het is niet meer bij te houden...
Ik trek me een beetje terug uit dit topic. Ik zal wel blijven lezen maar er is gewoonweg teveel om op te reageren. Megan is nu ook lekker stabiel dus veel acute vragen zal ik voorlopig niet meer hebben.
Ik ben jullie allemaal wel heel dankbaar! Het 'lotgenoten-gevoel' wat ik hier heb gekregen was heel fijn om te hebben als steun het afgelopen jaar.
Wel wil ik nog even reageren op Shanna:
Is Sed wel eens gecontroleerd op kissing spine?