Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mischa4ever schreef:Arme mischa, gaat op dit moment dood van de jeuk. Alle plekjes zijn dicht door de deken, maar nog steeds zie ik heb continu met zn tanden over zn huid heen gaan.
Ik dacht dat hij mok had, maar hij heeft zelfs in zijn kootholtes jeuk (?)
Zijn hoofdje is rond de ogen helemaal kaal, overal wonden die niet meer dicht willen, echt verschrikkelijk.
Ivanhoe hoofdkap werkt niet,ik wil ook geen hoofdkap meer want het werkt niet, een vliegenkap bleef wel zitten maar die zaten (heb er nu 4 gepast) allemaal te krap bij de ogen maar te ruim bij de kaak waardoor hij nog schoof.
Sorry, moest het even kwijt. De frustratie..
borderjay schreef:HanneRonja schreef:Donna d'r Everline hoofdkap. Inmiddels heb ik een stukje van het neusgaas afgeknipt, de hoeken, want die gingen dr neus in als ze ademde, niet zo fijn.
Afbeelding
Haar staart vlecht ik tegenwoordig in, want onder de deken gaan die haren zo voor haar gat hangen en krijg je een groene staart met klonten... Het werkt prima zo, wel iets meer werk.
Afbeelding
Leuk om te lezen hoeveel jullie rijden. Ik momenteel ongeveer 2x per week, maar wil dit op gaan bouwen. Krijg van alle kanten te horen dat het goed is, dus ik ga mn best doen. Ik krijg volgende week weer voor het eerst les, na 6 jaar geen les!!
Die kap,is dat eigen creativiteit,of is dat een bestaande hoofdkap?
Mijn paard sloopt ze allemaal en krijgt ze er af...deze ziet er echter stabiel uit!
ellepel schreef:zo!
die staart en manen zijn mooi zeg!
ziet er goed uit joh.![]()
en wat is jouw geheim?
roosbananas schreef:De DA is langsgeweest.
Ze heeft geen schimmel en hij heeft ook bevestigd dat schimmel nooit gepaard gaat met jeuk.
Ze heeft een injectie gehad en moet haar 'wassen' met *naamkwijt*.
Ik dacht het even te laten weten. Heb voor de zekerheid ook maar even bloed laten trekken.