Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nammie schreef:dookia schreef:Sterkte met je beslissing Nammie. Heeft hij nog aanvallen gehad de laatste 2 weken?
Vorige week donderdag tijdens het longeren.
En afgelopen maandag is hij geprikt , dus er zaten maar 4 dagen tussen.
De dierenarts zegt dat het wel epilepsie moet zijn , gezien de acth.
Er zijn wel medicijnen voor [ voor honden] maar je krijgt nooit de garantie dat hij daarmee geen aanval meer krijgt.
Hij wordt woensdag ingeslapen.
Nammie schreef:dookia schreef:Sterkte met je beslissing Nammie. Heeft hij nog aanvallen gehad de laatste 2 weken?
Vorige week donderdag tijdens het longeren.
En afgelopen maandag is hij geprikt , dus er zaten maar 4 dagen tussen.
De dierenarts zegt dat het wel epilepsie moet zijn , gezien de acth.
Er zijn wel medicijnen voor [ voor honden] maar je krijgt nooit de garantie dat hij daarmee geen aanval meer krijgt.
Hij wordt woensdag ingeslapen.
Homiafortuna schreef:Oh Nammie, wat ontzettend vervelend, maar eigenlijk weten we allemaal dat het hier op uit gaat draaien, op het moment dat je de diagnose cushing krijgt. Toen ik het te horen kreeg, had ik wel zoiets van, jeetje dit is haar doodvonnis. Alleen weten we niet hoe lang het nog gaat duren. Het kan best nog een aantal jaren goed gaan met die medicijnen, maar het kan ook plotseling verergeren. En dan moet je een beslissing gaan nemen. Hoe moeilijk die ook is, maar we willen allemaal het beste voor onze paarden en het leven moet wel paardwaardig blijven vindt ik. Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. Heel veel sterkte gewenst.