Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cerastes schreef:opisop_shop schreef:Je mag toch niet pure olie gebruiken?
Dat is met deze olie geen probleem.
Je gebruikt ook niet veel he, alleen op de plekjes een beetje druppelen en kort in masseren.
Het is juist om te gebruiken bij muggen/insecten beten en het weert ook allerlei insecten.
En het is desinfecterend/ontsmettend.
Oja, het komt ook uit Australie daar is het over het algemeen ook heel erg zonnig...
Cerastes schreef:Mijn moeder komt uit Australie en die gebruikt het al jaren voor verschillende dingen...mbt insectenbeten e.d.
Tevens is het homeopatisch...dus volgensmij totaal niet agressief, heeft een sterke werking maar dat is wat anders.
Het kan natuurlijk best dat het verdunt minder sterk is en daardoor mogelijk minder irriterend.
Maar dat je er kanker van krijgt....lijkt me echt wat overdreven hoor..
Cerastes schreef:Evelienn28: het flesje zelf is van donkerbruin glas en het etiket is geel met groene letters.
Maar het maakt in principe niet uit van wel "merk" het is hoor, heeft allemaal dezelfde werking.
Het werkt bij mijn pony echt super goed (onverdund dan) en als je het alsnog wilt verdunnen voor wat voor rede dan ook, dan kan je dat beter met olijfolie doen.
Maar het werkt puur het best hoor.
Bij mn shet waren met 2 dagen de schuurwondjes droog (dus niet meer met bloed of zoals op het laatst pusserig) en schuurde ook al bijna niet meer.
En nu 6 dagen verder alleen nog droge korstjes en geen nieuwe schuurplekjes meer.
En het houd ook de mugjes/knuten die het veroorzaken op afstand en tevens normale vliegen en dazen enz. .
minikatje schreef:nope die andere
[ Afbeelding ]
Snuggyhoods werden mij 2 topics geleden al eens afgeraden omdat ze de huid zouden verstikken.
nu loopt half nederland ermee.
Achja, het is net zoals met het voedingscentrum