Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
IMJ schreef:Ik kan je aanraden magnesium Gries bij de welkoop oid te bestellen.
Kost heel weinig (simpelweg omdat er geen paard op staat). Voor 15,- heb je 20 kg. Kan je nog het beste samen met iemand doen want anders krijg je het niet eens op voor de uiterste houdbaarheidsdatum.
Het werkt absoluut.
Toen mijn paardje overleed heb ik mijn zak aan een ander gedoneerd. Uit het bloedbeeld van haar paardje bleek een Mg tekort. Na een aantal weken Magensium Gries (oxide 90%) gebruikt te hebben, bleek het gehalte Mg in het bloed weer volledig genormaliseerd. Ook merkt ze verschil bij haar paard.
Nammie schreef:Nope , calcium verdrijft magnesium , calcium wordt goed opgenomen , en dan is er als het ware geen plek meer voor magnesium , en dan blijft magnesium in het bloed achter.
Douraque schreef:Bedankt allemaal, ik heb net gezocht en er zit een welkoop bij mij in de buurt. Ga in mijn pauze even bellen of ze het op voorraad het of dat het besteld kan worden.
Ojajoh: ik heb de productcodes uit het magnesiumtopic gehaald (daar had je ze gepost). Heel erg handig.
Nammie schreef:Ik heb nog steeds geen uitslag van Fik...net de dierenarts gebeld , maar de uitslag is er nog steeds niet.
Ben een beetje op van de zenuwen , wil zo graag weten waar ik aan toe ben....
Ash_ schreef:http://www.rwdh.nl/dodson-horrell-daily-vits-mins.html
Zou dit iets kunnen zijn ter aanvulling van zijn vitamine en mineralen?
Homiafortuna schreef:Ik lees hier dat jullie nog allerlei andere supplementen voeren. Ik had eigenlijk gehoopt het alleen bij die medicijnen te laten en verder het normale voerprogramma dat ik had te volgen. Zijn jullie op eigen gelegenheid al die supplementen gaan voeren of in overleg met de dierenarts, omdat er toch nog complicaties waren ondanks de Prascend?
fargo schreef:Ash_ schreef:http://www.rwdh.nl/dodson-horrell-daily-vits-mins.html
Zou dit iets kunnen zijn ter aanvulling van zijn vitamine en mineralen?
Ik zoek het zelf meer in het geven van magnesium eventueel provarium breeding en MSM (voor hoeven, huid, longen e.d) en/of eventueel echanicea druppels voor de weerstand.
Algemene weerstand brok vind ik te algemeen..
dookia schreef:Sterkte met je beslissing Nammie. Heeft hij nog aanvallen gehad de laatste 2 weken?