Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DromenLies schreef:Iemand hier ooit meegemaakt dat Omeprazole niet aansloeg bij behandeling maagzweren voorkant maag?
Majestic1 schreef:hebben jullie ervaring met losse lithothanium poeder en hoeveel moet je daarvan geven?
HarmanyL schreef:Ik geef nu voor ik ga rijden een handje brokjes (Gastro+)/muesli met een schepje baking soda. Dit in combinatie met iedere dag bietenpulp met 1/3e flesje aardappelsap. En het lijkt alsof ik een ander paard heb tijdens het rijden. Singelnijd is iets minder, maar zeker niet weg (dat kan ondertussen natuurlijk ook aangeleerd gedrag zijn?)
Ik durf dus nog niet kei hard te zeggen dat het dit is, maar voor nu heel positief!
Ik ga nog 1,5 week door met de aardappelsap en dan weer proberen wat er gebeurt zonder. En hoe dan verder.
roosje78 schreef:HarmanyL schreef:Ik geef nu voor ik ga rijden een handje brokjes (Gastro+)/muesli met een schepje baking soda. Dit in combinatie met iedere dag bietenpulp met 1/3e flesje aardappelsap. En het lijkt alsof ik een ander paard heb tijdens het rijden. Singelnijd is iets minder, maar zeker niet weg (dat kan ondertussen natuurlijk ook aangeleerd gedrag zijn?)
Ik durf dus nog niet kei hard te zeggen dat het dit is, maar voor nu heel positief!
Ik ga nog 1,5 week door met de aardappelsap en dan weer proberen wat er gebeurt zonder. En hoe dan verder.
Doe je de baking soda alleen voor het rijden of elke dag? En hoe groot is een schepje bij jou?
Nouvel schreef:Die van mij staat nu 2 weken op de gastrogard, sucralfaat en gastrovet maar ik merk ook nog weinig verschil …
Maar dierenarts zei ook wel dat ingeslepen gedrag door pijn langer kan duren voor dat eruit gaat .
Over 2 weken controle scopie , ik ben erg benieuwd wat er te zien is .
Nouvel schreef:Die van mij staat nu 2 weken op de gastrogard, sucralfaat en gastrovet maar ik merk ook nog weinig verschil …
Maar dierenarts zei ook wel dat ingeslepen gedrag door pijn langer kan duren voor dat eruit gaat .
Tibeella schreef:Nouvel schreef:Die van mij staat nu 2 weken op de gastrogard, sucralfaat en gastrovet maar ik merk ook nog weinig verschil …
Wij hebben 3 maand op gastrogard en sucralfaat gestaan. Controlescopie gehad en maagzweren waren erger geworden. Daarom nu op cytotec. Voorlopig nog geen verandering in gedrag. Moet dit nu een maand maar ga hem denk ik geen 3de maal laten scopen is toch wel behoorlijk ingrijpend. We zien wel hoe het verder verloopt hoewel ik natuurlijk wel nieuwsgierig ben of ze zullen beteren met de cytotec
Kincses schreef:Nouvel schreef:Die van mij staat nu 2 weken op de gastrogard, sucralfaat en gastrovet maar ik merk ook nog weinig verschil …
Die van mij heeft ruim 9 weken op deze combinatie gestaan en het duurde zeker tot week 7/8 voordat het gedrag weg was. Nu staat ze nog op gastrovet, maar merk ik dat als haar maag langere tijd leeg is door buiten staan zonder eten ze boos en knorrig blijft. Zolang er hooi in het hooinet zit gaat het prima. De singelnijd is helaas ook gebleven, dus zoals jij zegt toch een gedeelte ingeslepen gedrag
Kincses schreef:Nouvel schreef:Die van mij staat nu 2 weken op de gastrogard, sucralfaat en gastrovet maar ik merk ook nog weinig verschil …
Die van mij heeft ruim 9 weken op deze combinatie gestaan en het duurde zeker tot week 7/8 voordat het gedrag weg was. Nu staat ze nog op gastrovet, maar merk ik dat als haar maag langere tijd leeg is door buiten staan zonder eten ze boos en knorrig blijft. Zolang er hooi in het hooinet zit gaat het prima. De singelnijd is helaas ook gebleven, dus zoals jij zegt toch een gedeelte ingeslepen gedrag