Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
femmie1996 schreef:Nou, bij mij zijn ze net geweest voor het onderzoek naar staart en maaneczeem. Vanmiddag zal ik de eerste dosering door haar voer doen en hopen op geluk. Ik weet niet of ik het echte spul heb of de placebo. Spannend.......
Citaat:En moet je persee krachtvoer voeren om het spul er doorheen te kunnen geven? Want mijn paard staat op alleen gras en een vitamine koek
Mischa4ever schreef:Does ff rustig zeg, het is juist een recept. Je kan het zelf toch ook maken zegt ze?
Kinke schreef:Mischa4ever schreef:Does ff rustig zeg, het is juist een recept. Je kan het zelf toch ook maken zegt ze?
ja hoor, als je haar ff 30 euro betaald, dan krijg je dit zgn. wonderrecept.
Heb het helemaal gehad met al die profiteurs die eigenaren van eczeempaarden een poot willen uitdraaien.
Nicky_ schreef:Nicky gaat (even afkloppen) nog steeds goed met haar eczeem.
Het spul van de DA smeer ik nog maar 1x in de week zoiets erop en ze schuurt gewoon niet meer
Manen zijn ook weer mooi aan het groeien (achterste stuk had ze in mei weggeschuurd, is aan het bijgroeien)
Kinke schreef:Mischa4ever schreef:Does ff rustig zeg, het is juist een recept. Je kan het zelf toch ook maken zegt ze?
ja hoor, als je haar ff 30 euro betaald, dan krijg je dit zgn. wonderrecept.
Heb het helemaal gehad met al die profiteurs die eigenaren van eczeempaarden een poot willen uitdraaien.
kynshiri schreef:lynne8 schreef:Maar over die spuit die mijn da aanraden tegen zomereczeem vergroot dat echt de kans op hoefbevangenheid?? Dan gaat ze hem namelijk echt niet krijgen, want ze is al zooo dik van de lucht..
ja. is cortisone... mijn DA raadde die spuit zelfs erg af! cortisone is tenslotte ook troep...
Renske_W schreef:Even een vraagje aan de mensen met een shet met ZE
Die van ons schuurt haar voorpluk en oren helemaal kapot.
Dus ik dacht slim te zijn en een kap te kopen voor het hoofd.
Helaas pindakaas, de kleinste maat was zelfs nog te groot.
Iemand die wel iets weet wat een shet past? Want als dit zo door gaat hoef ik straks haar halster niet meer om en af te doen omdat ze dat dan gewoon niet meer trekt als alles kapot is geschuurt.
ikenindi schreef:indi is juist wel aant schuren nu de deken af is... als t goed is kan ie vanaf morgen weer op...
ik heb middeltje gekregen voor die proef vanuit utrecht. ben heel benieuwd. kweet natuurlijk niet of ik de echte heb of placebo, maar hoop van harte dat het werkt...
het leukste is dat de fabrikant beweert dat je na 2 weken al verschil moet kunnen zien! ben benieuwd. na 3 weken evaluatie...
Renske_W schreef:Even een vraagje aan de mensen met een shet met ZE
Die van ons schuurt haar voorpluk en oren helemaal kapot.
Dus ik dacht slim te zijn en een kap te kopen voor het hoofd.
Helaas pindakaas, de kleinste maat was zelfs nog te groot.
Iemand die wel iets weet wat een shet past? Want als dit zo door gaat hoef ik straks haar halster niet meer om en af te doen omdat ze dat dan gewoon niet meer trekt als alles kapot is geschuurt.
aisie schreef:ikenindi schreef:indi is juist wel aant schuren nu de deken af is... als t goed is kan ie vanaf morgen weer op...
ik heb middeltje gekregen voor die proef vanuit utrecht. ben heel benieuwd. kweet natuurlijk niet of ik de echte heb of placebo, maar hoop van harte dat het werkt...
het leukste is dat de fabrikant beweert dat je na 2 weken al verschil moet kunnen zien! ben benieuwd. na 3 weken evaluatie...
Als je niet de placebo hebt dan merk je vast heel snel verschil. Mijn paard jeukte na 2 weken ook totaal niet meer. En nu nog steeds niet