Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saskia9 schreef:Heeft er iemand ervaring hier met tectonic?
Vandaag heel zijn staartwortel open.. op de oren begint het ook al.. gek genoeg is de manenkam wel helemaal vrij nog...
MarliesV schreef:Saskia9 schreef:Heeft er iemand ervaring hier met tectonic?
Vandaag heel zijn staartwortel open.. op de oren begint het ook al.. gek genoeg is de manenkam wel helemaal vrij nog...
Rechtsonder zit een zoekveld, als je daar Tectonic in typt krijg je alles in dit topic. Dat is een berg aan info!
Z-itch is trouwens de blanke variant, daar zou je ook nog op kunnen zoeken.
Myrth97 schreef:Bailey heeft vannacht alles kapot geschuurd, manen, staart, deken.... alleen de voorpluk is er nog helemaal mooi, de rest is gehalveerd. Nu vertelde vandaag iemand mij dat je kan enten tegen SME? Dat het niet helemaal weggaat maar iig de reactie verminderd. Leek me een sprookjesvehaal, want waarom doet niet iedereen dat dan, maar mocht het er toch zijn.... iemand ervaring?
Saskia9 schreef:MarliesV schreef:Heeft er iemand ervaring hier met tectonic?
Rechtsonder zit een zoekveld, als je daar Tectonic in typt krijg je alles in dit topic. Dat is een berg aan info!
Z-itch is trouwens de blanke variant, daar zou je ook nog op kunnen zoeken.
xApple schreef:Ik heb druppels van puur (Apis en culico) gegeven, nu al 2 maanden maar ik merk geen enkel verschil of verlichting.