Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske_W schreef:Nou onze shet is ook begonnen met het schuren van haar linkeroor en de voorpluk.
Ik dus een kap gehaald voor over het hoofd (kleinste maat, merk premiere (is de deken ook van)) is die te groot...
Dus nu heb ik nog geen kap, en een shet die haar oor kapot schuurt...
Auky schreef:Agnes, is het niet handig om standaard naald en draad op stal te hebben, zodat je hem ter plekke kan repareren?
Dat doe ik in ieder geval altijd. Hoeft de deken niet weer een dag af.
Radila schreef:Ik heb een paard op het oog en 1 ding wat mij mankeerd is lichte zomereczeem, met een deken heeft hij er helemaal geen last meer van. kan het zijn dat op de een of andere moment het een stuk erger wordt? En raden jullie het af om zo'n paard te kopen? Hij heeft het echt héel erg licht, en voor de rest is het echt mijn droompaard en na een lange zoektocht is dit ook het enige paard waar ik de 'klik' mee heb.
brenny schreef:hoi hoi
zomerexceem gaat eigenlijk nooit meer over,en is niet besmettelijk. maar je kan het wel aardig onder controle houden, zie advertentie hierboven van mij het hele verhaal gaat over samengestelde eigen creme die jij ook kan maken.
Kinke schreef:brenny schreef:hoi hoi
zomerexceem gaat eigenlijk nooit meer over,en is niet besmettelijk. maar je kan het wel aardig onder controle houden, zie advertentie hierboven van mij het hele verhaal gaat over samengestelde eigen creme die jij ook kan maken.
en nu opzouten a.u.b. met je verkooppraatjes. Bovendien horen advertenties bij commercieel thuis.
Radila schreef:Ik heb een paard op het oog en 1 ding wat mij mankeerd is lichte zomereczeem, met een deken heeft hij er helemaal geen last meer van. kan het zijn dat op de een of andere moment het een stuk erger wordt? En raden jullie het af om zo'n paard te kopen? Hij heeft het echt héel erg licht, en voor de rest is het echt mijn droompaard en na een lange zoektocht is dit ook het enige paard waar ik de 'klik' mee heb.
lynne8 schreef:Maar over die spuit die mijn da aanraden tegen zomereczeem vergroot dat echt de kans op hoefbevangenheid?? Dan gaat ze hem namelijk echt niet krijgen, want ze is al zooo dik van de lucht..