Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ash_ schreef:Ik ga zaterdag beginnen met medicatie haf zijn uitslag was 57. 10 te hoog geloof ik Toch?
Da raad aan 0, 5 pil beginnen. 8 weken later testen zonder op te bouwen. Eventueel daarna dosis wijzigen en na 8 weken weer testen tot het goed is.
Hoe denken jullie daarover?
Caballos schreef:Vanmiddag gebeld door de DA, haar bloedwaarde acth is 168 (referentiewaarde 47) dus toch te hoog....
DA vertelde idd over de medicatie, maar ook dat deze behoorlijk duur was. Ook vroeg ze zich af of we het niet nog konden uitstellen aangezien er geen giga grote klachten zijn. Heb haar de monnikspeper (toch?) voor gesteld. Ze vond het zeker het proberen waard! Ook wilde ze dat ik haar op de hoogte zou houden daarvan.
Caballos schreef:Fargo en Focussed ze is 1.52 en 450 kilo (21 september komt de weegschaal weer)
Fargo, eigenlijk heb je daar wel gelijk in............. Ik vraag me ook af waarom ze het niet meteen wil voorschrijven maar begint over het feit dat het duur is? Ik zou het anders formuleren naar mijn klant/patient toe.........
Jannepauli schreef:"Het is maar een kat.."
Maar oh, wat kunnen die kleine persoonlijkheden met hun zachte vachtjes, hun ondoorgrondelijke ogen, hun stemmetjes een deel van je hart worden. Eerlijk gezegd: ik mis haar meer dan dat ik ooit een mens gemist heb. Stom hé..
Caballos schreef:Nou idd, heb haar al 14 jaar............ Zou haar voor altijd bij me willen houden!
Heb net gebeld naar de DA, donderdag gaan ze terug bellen en door nemen qua medicatie!
Heel logisch dat je niet gaat wachten totdat 't echt fout gaat............ Soms denk je zelf, als 't over je eigen dier gaat, niet meer goed na![]()