[INFO] Cushing/PPID deel 2.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniej_

Re: [INFO] Cushing/PPID deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 21:14

Monnikspeper doet daadwerkelijk meer dan alleen de waarde laten zakken.
Ik vermoedde bij mijne al PPID door klachten maar ben eerst gestart met monnikspeper en nog wat andere dingen zoals Duivelsklauw kuurtje Curcuma, ondersteunde kruiden.
Pony knapte met een week of 2 al lichtelijk op en toen de test ook nog gedaan.
Deze was bij haar extreem hoog desalniettemin, maar ook tegen advies in staat ze nog maar op 1/8 tablet en doet het hier heel goed op.
Benieuwd als ik haar ga ‘her’ testen wat de waarde dan is. En ja ze staat nog steeds op monnikspeper.

Zou je paard inderdaad niet direct een hele tablet geven, halve en kijken of je de bevangenheid etc onder controle kan krijgen. Later eens hertesten.

Solistar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 21:32

Ik heb helaas door overlijden van mijn pony twee dichte zakken dodson horrell Cushcare voer over, mogen voor klein prijsje weg, evt met nog paar pillen prascend. PB voor meer info

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 21:39

Solistar schreef:
Ik heb helaas door overlijden van mijn pony twee dichte zakken dodson horrell Cushcare voer over, mogen voor klein prijsje weg, evt met nog paar pillen prascend. PB voor meer info

Sterkte met je verlies :(:)