Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xApple schreef:Hoe vinden jullie rambo sweet itch vallen? Normaal, groter of kleiner kopen? Ik heb een fjord en die is wel breed maar klein. (1.40)
xChantal94 schreef:Geen idee, maar ben ik ook wel benieuwd naar!
Welk eczeemdeken gebruikt iedereen hier? Gister wilde ik het halsdeel van mijn RSIH proberen op te rollen en kwam ik er dus achter dat de ‘naad’ buj de overgang naar de hals in haar hals drukt als ze met haar hoofd aan de grond staat..
Voor het echte vliegen seizoen wil ik sowieso wel een geheel bedekkend deken en nu zag ik de shires en horsegear eczeemdeken. Lijkt verder enigsins op elkaar maar die heeft die naad niet. Iemand ervaring met dat deken en de pasvorm?
Kayleigh327 schreef:Zijn er hier mensen die CBD olie gebruiken/gebruikt hebben tegen zomereczeem?
Aangezien het werkt op het immuunsysteem en ontstekingsreacties onderdrukt ben ik benieuwd of dit ook wat doet tegen zomereczeem?
henny_w schreef:Kayleigh327 schreef:Zijn er hier mensen die CBD olie gebruiken/gebruikt hebben tegen zomereczeem?
Aangezien het werkt op het immuunsysteem en ontstekingsreacties onderdrukt ben ik benieuwd of dit ook wat doet tegen zomereczeem?
Niet de CBD olie maar wel de hennepzaad en daarvan wordt dezelfde positieve werking beschreven. Tot nu toe ben ik daar zeer tevreden over. Ze staan nog steeds dekenloos. Ik ben vooral over de ruin stomverbaasd. Die staat gewoon dag en nacht buiten en nog steeds geen jeuk.
Ik voer de hennepzaad al een aantal maanden en maal het iedere ochtend voor ik het voer.
Xantha schreef:Hoeveel geef je daarvan?
car0linee schreef:Hier staat mijn pony nog steeds naakt. Ook nergens iets van jeuk te bekennen. Heel fijn!
Qua dekens heb ik de shires, Masters en bucas eczeemdeken. Alledrie erg fijn voor de wat bredere paarden. De horsegear was hier echt te smal