Rizette schreef:Kun je de hoeveelheid vergroten waar het doorheen zit? Om de smaak minder sterk te maken? Lijnzaadolie gekookt met pap er door? Als hij dat lekker vindt? Je komt al snel op iets met veel suiker maar dat wil je liever ook weer niet. En met een dikke spuit samen met appelmoes achter in de mond spuiten?
Hij krijgt al best grote hoeveelheden fibrebeet en ik voeg er sinds 2 dagen ook lijnzaadolie aan toe (wel gewoon uit een fles).
Spuit met appelmoes heeft niet mijn voorkeur. Ik geef hem namelijk ook een vloeibaar supplement tegen de stress met een spuit (eet ie anders ook niet..), dus dan zou ik 3x per dag iets in z'n mond moeten spuiten. Dat zou m'n laatste redmiddel zijn.
Gitana schreef:heeft de ekygard uberhaupt nog effect als je zoveel slobbermash van pavo, muesli of appelmoes gaat geven?
Hij krijgt 2 handjes slobbermash om de fibrebeet en toevoegingen aantrekkelijker te maken, dat zal toch niet zo heel veel uitmaken? De muesli die hij krijgt is laag in suikers, waar ook iets voor de maag aan toegevoegd is.
Hij krijgt het overigens ter preventie van maagproblemen, aangezien hij flink veel stress heeft van het vuurwerk. Hij heeft nog geen klachten, gelukkig. (Maar geen scopie dus kan niet met 100% zekerheid zeggen dat er geen zweren zitten, natuurlijk)