Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Dus je bent gestopt met het geven van de prascend, toen je toch al te magere paard stopte met eten Eukje? Of was jij dat niet? Ben je toen je weer begon dan wel met een 1/4e tablet begonnen? Omdat je nu zo snel al weer op een halve zit? En je gaat doen wat je DA adviseert om er een hele in te gaan stoppen? Straks stopt die weer met eten? Ik snap het even niet meer eigenlijk?
eukje schreef:ohjajoh6 schreef:Dus je bent gestopt met het geven van de prascend, toen je toch al te magere paard stopte met eten Eukje? Of was jij dat niet? Ben je toen je weer begon dan wel met een 1/4e tablet begonnen? Omdat je nu zo snel al weer op een halve zit? En je gaat doen wat je DA adviseert om er een hele in te gaan stoppen? Straks stopt die weer met eten? Ik snap het even niet meer eigenlijk?
Ik ben niet gestopt maar geminderd van een hele naar een halfje. Dat ging goed dus daarom afgelopen dinsdag weer een hele gegeven maar dat gaat dus niet goed.
Volgens de DA is de oplossing om dan 2x per dag een halve te geven!
Voor zijn gewicht schrijft de bijsluiter 1 1/2 tablet voor.....
Ik denk dat ik maar lekker eigenwijs ga doen en hem de komende 2 weken op een halfje per dag hou! Daarna 3/4 proberen....
Vanavond heeft hij wel de speedibeet (aangemaakt met een klein beetje pavo slobber)
die ik meegenomen had lekker opgegeten. Gaan we morgen maar een grote zak van kopen!
Shanna schreef:Nou 3 pillen per dag gaat het mij niet waard zijn hoor, dan kies ik toch voor de laatste keuze..
cynthiar schreef:Met de pergolide werd altijd gezegd dat de 3e of 4e week wat slechter zal gaan en daarna weer beter. Meeste da's weten dat denk ik niet. Maar je moet dan gewoon even doorbijten.