Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
wendy1987 schreef:Ook ik gebruik het over het hele lichaam. Dosering in een bakje. Helft over de kont. Rest langs manen met kwastje. Langs benen en onder haar voorpluk. Werkt voor ons het beste.
Net als bij grote honden verdelen over het lichaam/rug. Ik pak alleen altijd even met kwastje voorpluk en benen tussen voor en bij uier achter mee
wendy1987 schreef:Ik weet de risico's idd. Is bij honden ook zo.
Nog even gekeken naar z itch maar daar adviseren ze dubbele van wat ik doe en ook nog elke week ipv de 4 weken die ik nu vaak aanhoud. En dat is dan echt voor paarden.
Bizar dat het zo verschilt.
ellepel schreef:Dat buikschuren zie ik vaak als reactie op suikers, of vet gras/ruwvoer
Maak eens een foto van die bultjes?
tylando schreef:Je kan toch van die oornetjes gebruiken die ze met springen enzo ophebben. Kan even niet op naam komen
wendy1987 schreef:Over permitrhin. Zitch is 40mg/ml en tectonick 36mg/ml uit mijn hoofd. Dus dosering is hoger van zitch een ze adviseren ook nog eens ipv max 25 ml 40 ml per dier. En elke week.
Dat vind ik dan weer teveel. Het werkt namelijk echt wel langer dan een week. Iig bij die van mij wel.
Immuuntherapie las ik ook nog over. Balen dat t bij jou ook niets lijkt te doen. Kan wel nog komen want je bent nog niet lang bezig. Maar wel vervelend.
Oren. Drama. Mijne wil niets over hoofd in algemeen. Deken dus ook teruggeklapt altijd.
Maar kijk dit bekkie nou[ [url=m/3PHwyz.jpg]Afbeelding[/url] ]