Helaas werkt het alleen voor geen meter onder een eczeemdeken, en was ik meer haren kwijt door het op en neer schuren van de deken.
Vandaar nu lekker lange lokken, behoud ik meer manen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammyoo schreef:Jolindaa schreef:Mijn paard had al zijn manen eraf geschuurd bij zijn vakantie-adres in het zuiden van nederlandHet was zo lelijk ongelijk en halflang geworden dat ik het er vandaag helemaal af heb geschoren. Nu is hij een fjorarab, haha.
Nu maar weer wachten tot het weer mooi lang aangroeit. Hij heeft bij mij in het noorden helemaal geen last van zijn zomereczeem. Meer mensen met dit wonder?
Jolindaa, misschien geen ramp dat zijn manen eraf moesten. Dat heb ik bij mijn pony een paar maanden geleden ook gedaan en hij ziet er nu superstoer uit met zijn omhoogstaande manen. Ik laat ze niet meer lang groeien
cyclo86 schreef:mijn welshje van de zomer ook fjordencoupe aan gemeten om beter te kunnen smeren, werkte zeer goed en stond idd lkkr stoer. maar zo vaak dat je moet bijhouden want het klapt weer zo snel om, dus ben lui geweest en weer laten aangroeien nu weer langere manen even zien wat ze deze zomer doet of ze weer kort gaat
Citaat:Subli® introduceert 2 nieuwe producten, uniek in vorm en samenstelling
De Subli® DieetMix is een krachtvoeder samengesteld zonder granen en graanbijproducten en is daarmee uniek.
De DieetMix wordt speciaal aanbevolen voor:
Insulineresistente paarden en pony’s
Paarden en pony’s die last hebben van allergieën
Sobere rassen
Te dikke paarden en pony’s