.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.                                                         
 maar om nou het hele forum te lezen!! En waneer zijn de vliegjes het meeste actief?

Ik heb gister zn manen dus afgeknipt, zodat ze weer gelijk aan kunnen groeien. Ik heb gister ook weer een plek op zn staart gevonden, en hij heeft t onder zn kaak helemaal opengehaald. 
 Maargoed daar valt wat aan te doen; het is een ruin en kan dus makkelijk bij een merrie op het land staan 
 Zo kunnen dan de vliegen én de zon er niet bij.

atreyuevita schreef:ook al zie je geen vliegjes en muggen wil dat niet zeggen dat ze er niet zijn!
  Het is een paardenbox met een buitendeur en een binnendeur naar een gangetjes waarlangs ze aan de andere kant op de pad uitkomen en zo een rondje kunnen lopen door een droog slootje wat ze mooi kort houden en nooit bemest wordt. Dribbel heeft nog veeeeeeeeel meer om aan te schuren, wel 20 bomen, bosjes, muurtjes, paaltjes voederbak en een borstel.
                                                         Sokkebok schreef:Zouden ze met rijden ook meer afvalstoffen afvoeren? Of worden die van jullie ook veel gereden?
Ik denk niet dat het iets uitmaakt toch?