zou die pollinosan forte dan toch werken?
ik wacht t nog wel even af

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantal001 schreef:Ik heb een pollennetje te leen. Vandaag voor het longeren al aangedaan. Hij begon zijn lip te bewegen dat het jeukte en hij bleef niezen. Het netje was doorweekt. De longeerbak ingegaan en in de draf begon het hoofdschudden weer. Hij wilde graag van het netje af door met zijn neus over de grond te gaan. Ik vond het zo zielig.
Is dit normaal voor de eerste keer en is het slechts wennen?
Als hij bij de eerste keer ook schudt werkt het dan niet of is dit ook eerst wennen?
Antheman schreef:chantal001 schreef:Ik heb een pollennetje te leen. Vandaag voor het longeren al aangedaan. Hij begon zijn lip te bewegen dat het jeukte en hij bleef niezen. Het netje was doorweekt. De longeerbak ingegaan en in de draf begon het hoofdschudden weer. Hij wilde graag van het netje af door met zijn neus over de grond te gaan. Ik vond het zo zielig.
Is dit normaal voor de eerste keer en is het slechts wennen?
Als hij bij de eerste keer ook schudt werkt het dan niet of is dit ook eerst wennen?
Zo ging het bij <andor ook. Daarnaast raakte hij er ook door buiten adem. De netjes dus weer aan de wilgen gehangen.
Je laatste vraag begrijp ik niet helemaal. Kun je dat verduidelijken?
beantsje schreef:@mennolyke
Ik ben dus bij iemand geweest die lesgeeft in de stijl van Bent Branderup (ook zo'n klassieker). Maar ik vond het eerlijk gezegd helemaal niks. Ze beweerde dat Aileen zo'n last van de rug had, dat we helemaal niks konden doen. Jah, een heel klein beetje TTouch. Maar wel 1,5 uur in rekening brengen....
Antheman schreef:Chantal, ik snap je nu. Ik zou het gewoon nog een keer proberen met het netje. Als het geen succes is ,jammer en je netje verkopen.
casanova schreef:hebben jullie niet gehad vandaag dat er minder of niet geschud werd vanwege het natte weer?
mijn pony deed/doet het ook in de wei met draven en galoperen,vandaag met het natte weer dus totaal niet!