Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flicka12 schreef:Wat vervelend zeg! Ik had hetzelfde met een cup, het schijnt dat de lichting cups welke geproduceerd zijn met productiedatum tussen Oktober 23 en januari 24, een productiefout bevatten. Ik heb een mail van Flexineb ontvangen waarmee ik waarschijnlijk een nieuwe kan ontvangen. Ik moest een document invullen en dat wordt nu beoordeeld door de fabriek. Recent heb ik een nieuwe cup ontvangen met datum juli 2024, ik hoop dat die kwaliteit beter is...
assebassie schreef:Heel vervelend voor jullie allemaal, koop je zo’n duur ding…
Twee jaar geleden op het punt gestaan om er ook een te kopen maar toen hoorde ik al veel negatieve verhalen over de cups.
Ik heb toen via marktplaats een waldhausen gekocht, geen problemen mee, duurt hooguit wat langer maar bevalt goed.
assebassie schreef:Heel vervelend voor jullie allemaal, koop je zo’n duur ding…
Twee jaar geleden op het punt gestaan om er ook een te kopen maar toen hoorde ik al veel negatieve verhalen over de cups.
Ik heb toen via marktplaats een waldhausen gekocht, geen problemen mee, duurt hooguit wat langer maar bevalt goed.
assebassie schreef:Mediware heb ik een paar weken geleend van iemand. Prima ding, er moest wel een cup vervangen worden, maar die zaten er idd bij. Die ik nu heb zal volgens mij niet snel stuk gaan, simpele cup. (Afkloppen!)
Tancreda4 schreef:assebassie schreef:Heel vervelend voor jullie allemaal, koop je zo’n duur ding…
sunny43 schreef:assebassie schreef:Mediware heb ik een paar weken geleend van iemand. Prima ding, er moest wel een cup vervangen worden, maar die zaten er idd bij. Die ik nu heb zal volgens mij niet snel stuk gaan, simpele cup. (Afkloppen!)
Bij mij is het deksel er een paar keer afgevlogen en ... een hoef erop. Deksel kon los worden besteld - nieuwe deksel zit ook veel vaster dan het originele deksel.