Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Elegance_ schreef:Ja moet een foto maken. Ik snap het ook wel hoor maar toch zonde de deken is verder nog heel. Zou dan nog liever zien dat die deken naar bijv de stichting paard en nood gaat ofzo. Denk dat ik dat ga voor stellen aan ze
koetjeboe schreef:Chesss schreef:Ik zie aan lans zijn benen (BOT stalbeschermers) dat die echt heel veel dunner en strakker zijn.
Ben echt giga tevreden hij had altijd wat fatsige benen die zijn voorbij.
Weten jullie dat moet je een stopweek inlassen? Je kan de beschermers toch gewoon elke dag omdoen? Ik heb met de Rugwarmer nooit stopweek ingelast omdat anders het lichaam zelf niet zou kunnen oplossen?
maar zie je verschil met gewone beschermers.
ik heb de fedimax onderlappen.
Benen worden heel mooi dun. maar eigenlijk net zo dun als met gewone onderlappen
brighteyes85 schreef:Een heleboel gelezen maar ik ben erond nog niet helemaal uit. Ik wil waarschijnlijk een mesh deken van BoT gaan bestellen maar heb nog wel wat vraagtekens. Kunnen jullie deze misschien verhelderen?
1. Mijn paard heeft vooral last rond haar schoft, schouders en borst van vastzittende spieren en knelpunten. Loopt de keramische stof helemaal door tot de sluiting of is er nog een stuk zonder de keramische stof?
2. Hoe valt de deken kwa pasvorm? Mijn paard heeft een wat lastige bouw waardoor dekens vaak of te wijd of te krap zitten. Hierdoor krijgt ze schuurplekken bij de sluiting of waar de elleboog zit zeg maar.
3. Kun je de deken echt in de zomer gebruiken ook als een soort koeler zeg maar of moet ik het dan echt hebben van de korte periode voor het rijden en na het rijden dat ze de deken op heeft?
Ik heb nu de stalbeschermers van BoT en ben er super tevreden over hoe het ondersteund in de genezing van een checkligament blessure, dus ik hoop dat de deken me ook wat gaat brengen.
Nouvel schreef:Ik heb ook een zwarte, wist niet dat er ook blauw was.
Ik had er eentje op Mp gescoord voor ons andere paard, zou nog laten weten of ik 'm volgende week op kon halen of op wilde laten sturen, krijg ik vandaag ineens bericht dat 'ie is verkocht...
Ben echt teleurgesteld, ik had gezegd dat ik 'm zeker wilde, dat ik alleen nog niet wist of het ophalen zou gaan lukken...
Nouvel schreef:Ja maar als je net weer flink opgelicht bent na snel zijn op Mp ben je wel wat voorzichtiger, en omdat ze ook geen eigen foto had...
Ik had dus afgesproken dat ik zou proberen om op te halen maar dat dat er nog aan lag of ik vervoer zou hebben en anders zou ze 'm opsturen...
Maar ik had aangegeven dat ik 'm zeker wilde.
Had ze op z'n minst even een berichtje kunnen doen dat ze nog iemand had en of ik 'm echt wilde...